Isticanje autentičnosti Slavonije kao jedinstvenog brenda otvara značajne mogućnosti za razvoj turizma na području pet slavonskih županija, a sredstva planirana u okviru Hrvatske turističke zajednice otvaraju mogućnost da se ova ideja jedinstvenog brenda Slavonija i realizira, za što je na 6. sjednici Hrvatskog sabora od 19. prosinca 2017. godine usvojen Godišnji program rada i financijski plan za 2018.
Tim povodom održan je sastanak zamjenika župana 5 slavonskih županija: Vukovarsko-srijemske – Josip Dabro, Osječko-baranjske – Petar Lagator, Brodsko-posavske – Stjepan Bošnjaković, Požeško-slavonske – Željko Jakopović i Virovitičko-podravske županije – Darko Žužak u prostorijama Osječko-baranjske županije u Osijeku, na temu: ” Kreiranje zajedničkog brenda Slavonije“.
Sve okupljene na sastanku zanimalo je autentično turističko brendiranje Slavonije, s posebnim osvrtom na promociju tradicionalnih slavonskih proizvoda. Proizvodi pripremljeni na tradicionalni način, uz moderan pristup i tehnologiju, su samo manji dio velikog proizvodno-prodajnog gastro asortimana. Svi sudionici složili su se kako samo zajedničkim ponudom mogu postići značajnije pomake i bolji napredak.
Zaključeno je kako je glavna turistička ponuda Slavonije i Baranje bazirana trenutno na lovnom turizmu, ribolovu, te seoskom turizmu. No, kada se tome pridodaju tradicionalni slavonski proizvodi te ponuda smještaja na mirnijim, manje užurbanim mjestima, koja u našim županijama još postoje, turisti će se oduševiti i dolaziti u posjet kako bi osjetili turističku ponudu na slavonski način.