Sa singlom Ljeljo, ansambl LADO i dvojac HR Electro najavili su dvostruki nosač zvuka LADO Electro nazvan 2.0. Memorabilum u kojem su savršeno ukomponirane elektronička i tradicijska glazba a koji je objavljen danas 20. veljače u nakladi Aquarius Recordsa.
Prvi album LADO Electro objavljen je 2003. godine kada je i započela suradnja Ladovog plesača pjevača Borisa Harfmana s već etabliranim glazbenikom Hrvojem Crnićem Boxerom. Po izlasku se taj album našao u vrhu najboljih hrvatskih albuma objavljenih te godine, ali i na listama najboljih albuma objavljenih u Hrvatskoj u prvih 25 godina hrvatske samostalnosti.
Za razliku od prvijenca na kojem je naglasak bio na instrumentalima, novi album LADO Electro ‘2.0. Memorabilum’ sadržavat će više vokalnih elemenata. Naime, dio odabranih pjesama su upravo s Ladovog repertoara ili su inspirirane dijelovima nekih koreografija, dok drugi dio čine tradicijski napjevi s kojima se pjevači ranije nisu susretali ali su ih otpjevali na način na koji to samo LADO može izvesti.
Umjetnički voditelj Ansambla LADO Andrija Ivančan pozdravio je projekt i dio pjesme s ovog albuma integrirao u prošlogodišnje plesne programe kroz uvodnu najavu.
Objavljivanje albuma LADO Electro 2.0. Memorabilium zbilo se danas, 20. veljače 2018. godine.
U predgovoru albuma naš poznati kritičar Dubravko Jagatić je napisao:
Spajati nespojivo u jedinstvenu cjelinu pravo je umjetničko djelo. Jedno takvo stvorili su Hrvoje Crnić Boxer i Boris Harfman Hari. Glazbenici koji su pod nazivom HR Electro počeli surađivati još 2003. godine na projektu/albumu LADO Electro dokazuju da naizgled nespojivi glazbeni žanrovi mogu savršeno funkcionirati u sretnoj simbiozi. Sve što su na tom albumu dotaknuli, načeli i započeli, nastavili su na ovom novom glazbenom ostvarenju – Memorabilium. Štoviše, sva snaga njihova glazbenog izraza kao da je još više došla do izražaja spajanjem savršene vokalne izvedbe pjevačica i pjevača Ansambla LADO sa suvremenim klupskim elektroničkim izričajem.
Ponovo su uspjeli spojiti tu iznimno bogatu autohtonu glazbenu baštinu i narodnu umjetnost ovih krajeva s elektronikom uz groove kakvog se ne bi postidjeli ni najslavniji skladatelji elektroničke glazbe, ali ni DJ-i na festivalima elektroničke glazbe na bilo kojem kraju svijetu. Oni su u svojim skladbama u jednom trenutku veličanstveni i moćni, a u drugom već mistični i umjereni uz downtempo, koji vabi na uranjanje u vlastitu prošlost uz glazbenu kulisu hrvatske glazbene baštine obrađene i servirane na najbolji mogući način. Gotovo je nevjerojatno da hrvatski tradicijski instrumenti, koji su zvali na ples ili tugovali zbog života unazad više stotina godina, mogu i danas na isti način funkcionirati u elektroničkom okružju suvremene klupske glazbe ne gubeći pri tom na uvjerljivosti i emociji.
Memorabilium je album plesne glazbe obogaćene moćnom višestoljetnom tradicijom, koja bez Ansambla narodnih plesova i pjesama Hrvatske LADO ne bi imala tu uvjerljivost ni strast izvedbe kakvu već desetljećima njeguje ovaj umjetnički ansambl. Pri tom elektronička glazba Crnića i Harfmana nimalo ne sputava vokalnu izražajnost i snagu Ansambla LADO, već je pojačava ili čak naglašava nudeći cjelinu koja nikoga ne može ostaviti ravnodušnim. Nije važno hoćemo li glazbu koju je HR Electro na ovom albumu ponudio nazvati chill out etno, power electronic folk music ili electronic world music. Važno je da ovo umjetničko djelo spaja dva naizgled nespojiva glazbena žanra i uz nevjerojatnu strast prenosi svu tu bogatu hrvatsku glazbenu tradiciju u današnje vrijeme, u kojem je elektronička glazba ovog dvojca savršen soundtrack urbanog života izgrađenog na temeljima hrvatske glazbene baštine.