Sarajevsko-danska internacionalna grupa Damar i sjajni kantautor te frontmen legendarnog benda Letu štuke, Dino Šaran, predstavljaju singl “Vrati”. Riječ je o socijalno osviještenoj skladbi progresivne lirike koja najavljuje eponimni debitantski album Damara, koji će biti objavljen tijekom svibnja.
“Dino i ja se znamo još od kraja osamdesetih. Kretali smo se u istom krugu ljudi, već tada je bio zreo autor i radio na tome da se profesionalno bavi muzikom. U to doba nismo zajedno radili muziku. Poslije rata smo se sreli nekoliko puta u Sarajevu i tada sam čuo prvi album “Štuka”. Prije par godina sam završavao materijal Damara i preko zajedničkog prijatelja (Alana Omerovića, koji je ujedno i snimao i miksao Damar) Šaran je čuo materijal i svidio mu se. Prošle godine na proljeće sam bio u Sarajevu, gdje sam radio finalni miks s Alanom. Tu je Dino došao jedan dan i za par sati (dok sam ja otišao do buregdžinice da nam kupim nešto da jedemo) uradio melodiju i tekst za ovaj dio koji pjeva na pjesmi “Vrati”. Onda je snimio par “takeova” i to je to. Pričali smo o tome da uradimo nešto više zajedno, međutim Dino je zauzet i nema puno vremena, pogotovo sad kad radi promociju novog albuma. Imam nekoliko ideja za koje mislim da bi mu odgovarale, vidjet ćemo…”. – kaže frontmen grupe Damar Emir Pašić.
U režiji Nevena Samardžića iz Sarajeva i Emira Pašića snimljen je artistički videospot, koji na sofisticiran i inteligentan način prenosi poruku pjesme.
Bend Damar je nastao 1980-ih u Sarajevu, no danas je Damar internacionalna grupa koja broji sedam članova, a njegov jedini član porijeklom iz Sarajeva danas živi u Aarhusu u Danskoj. Riječ je o Emiru Pašiću, autoru svih pjesama s albuma i ujedno frontmenu Damara.
“Pripadam generaciji čije su formativne godine obilježene osamdesetima. S jedne strane obilje kreativnosti, s druge strane neizvjesnost. Moja generacija je gledala na budućnost s naivnim optimizmom, dok su naši roditelji ostajali budni do kasno u noć. Ne radi brige za nas što se vraćamo kasno kući, već zbog beskrajnih televizijskih prijenosa još beskrajnijih parlamentarnih sjednica. Ne sjećam se je li mirisalo na rat, ali se sjećam tog čudnog osjećaja kao da je sve moguće i nekako nadrealno. U to doba je nastao Damar. Tri mlada čovjeka, sviraju i nadaju se, u stvari vjeruju da je to što rade jedino bitno. I sad, preko četvrt vijeka poslije… Ovaj projekt je pokušaj da se sakupe fragmenti jednog polomljenog mozaika koji se sastojao od naivnog mladalačkog idealizma, stvaralačke energije i potrebe za izražavanjem kroz muziku.”.