Nakon odlično primljenog box-seta Sabrana djela 1976.-1987., legendarni album Parafa “Zastave” (1984.) reizdan je na vinilu kao specijalno izdanje u povodu 35. obljetnice, s originalnim mixom i dodatnom skladom “Metalci”.
Album Zastave koji predstavlja njihovu treću fazu djelovanja, donosi najkompleksniji i najambiciozniji diskografski korak Parafa. “Zastave” su zaboravljeno remek-djelo hrvatske i jugoslavenske rock glazbe, vizionarski proplamsaj i svojevrsno proročanstvo svega zla koje se počelo događati u nekadašnjoj domovini tek koju godinu nakon što su Parafi prestali s radom.

Zastave govore o kolektivnim ritualima u temelju nekadašnje zajednice, premda njih vidimo i kao civilizacijsku matricu posvuda, s naglaskom na njihovoj mitskoj, arhetipskoj podlozi. Zbog svoje dosljedne umjetničke centriranosti, besprijekorne glazbeno-tekstualne egzekucije zadanoga smjera, koja je uz to iznjedrila mračno-privlačnu, zloguku emocionalnost i zbog svoje autentične oporbe okovima društvene zbilje, Zastave su jedan od vrhunaca jugoslavenskog rocka.
Zastave su jedan od najraritetnijih albuma na ovim prostorima s obzirom na malu inicijalnu nakladu, tako da će ovo obnovljeno izdanje razveseliti ponajviše ljubitelje vinilnih zapisa.
O važnosti albuma Zastave pisali su nekad i danas najvažniji glazbeni publicisti:
“Četiri kompozicije superiorne su ostatku jugoslavenske pop produkcije; Oj ponose moj, na bazi ritualnih perkusija i jedne fine reinterpretacije industrijskog metala; Napunjeno vrijeme, evokacija atmosfere obnove života s izvanrednom intervencijom na kalimbi; Divlja misao, vokalnim aranžmanom i ugođajem koji priziva druge Raincoatse s Odyshape; Zlatno doba, rekapitulacija i klimaks albuma u neizvjesnosti, potvrda evokativne moći cut-upa. Parafu moraju ići pohvale za najuspješniju domaću ploču u protekloj godini”. (Tomislav Wruss, MOL, 1985.)
“Temeljna se osobitost ove ploče sastoji u odabranom oblikovnom postupku koji je duboko motiviran aktualnom situacijom dekorativne pop-muzike. Neovisno kako ovaj postupak imenovali, ostaje činjenica da podloga recentnog rada Parafa leži u razvijenoj postmoderni.” (Ivan Molek, Polet, 1985.)
“Ako je prvijenac bio (diskografski malo zakašnjeli) burevjesnik domaćeg punka, Izleti zreli komad novovalne stilistike, Zastave su remek djelo. Odlazak nudi košmarniju mračnu sliku na sličnoj ritmičkoj podlozi s naglašenom vožnjom basa te s elementima industrijala, a Zastave – kao ključni broj albuma – gotovo „lajbahovsku“ atmosferu sa sintovima, tribalnim bubnjem i tekstom koji – što je linija vodilja cijelog albuma – propitkuje ulogu zajednice i pojedinca u njoj.” (Zlatko Gall, Mixer.hr, 2019.)
“Tri i pol desetljeća kasnije, album Zastave ponovno se razotkriva kao remek-djelo hrvatskog art rocka i najveća pojedinačna dragocjenost u sabranim djelima Parafa.” (Ilko Čulić, Express, 2019.)
“Na Zastavama elegični stihovi podržani gotički turobnom post-punk glazbom, najavljuju ne samo zamiranje novog vala, nego i još crnja vremena od onih u kojima su Parafi počeli djelovanje.” (Aleksandar Dragaš, Jutarnji list, 2019.)
