Prema rezultatima Virtuosa, prestižnog američkog udruženja agencija za luksuzna
putovanja, Hrvatska je za 2020. godinu uvrštena među top 5 svjetskih destinacija u čak
tri kategorije!

U kategoriji najpopularnije emerging, odnosno brzorastuće destinacije Hrvatska je
zauzela prvo mjesto te je iza sebe ostavila Antarktiku, Island, Japan i Portugal, dok je u
kategoriji najboljih destinacija za milenijalce naša zemlja zauzela visoko treće mjesto
iza Grčke i Balija, a ispred Islanda i Kambodže. Hrvatska je u kategoriji najbolje globalne
destinacije zauzela peto mjesto, a ispred su Italija, Grčka, Francuska i Japan.

Riječ je o rezultatima objavljenim u godišnjem istraživanju „Virtuoso® Luxe Report“ koji
u 2020. godini na temelju trenutnih rezervacija predviđaju top trendove u putovanju
među kojima su višegeneracijska putovanja, autentičnost, aktivna i pustolovna
putovanja, obiteljska putovanja te slavljenička putovanja.

„Hrvatski turizam u segmentu dalekih tržišta najveći turistički promet ostvaruje upravo iz
SAD-a. Ovaj izvještaj koji dolazi od strane prestižnog udruženja poput Virtuosa dodatno
potvrđuje odličnu poziciju koju naša zemlja uživa na nama iznimno važnom američkom
tržištu te potvrđuje da je Hrvatska u društvu vodećih odredišta za goste istančanog
ukusa“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, naglasivši kako
je u dosadašnjem dijelu godine s tržišta SAD-a ostvareno gotovo 627 tisuća dolazaka i
preko 1,7 milijuna noćenja što predstavlja rast od 12 posto u odnosu na isto razdoblje
lani.

Virtuoso® Luxe Report predstavlja godišnje izvješće temeljeno na istraživanju
provedenom među svjetskim agencijama za putovanja te njihovim savjetnicima koji su
članovi Virtuosa. Virtuoso predstavlja mrežu najboljih američkih luksuznih turističkih
agencija koja broji više od 20.000 savjetnika širom svijeta te godišnjim prometom koji
iznosi više od 26,4 milijarde američkih dolara. Mreža Virtuoso uključuje više od 1.800
partnera među kojima su vrhunski hoteli i odmarališta, turoperatori, avioprijevoznici,
agencije, a osnovni cilj mreže je klijentima ponuditi detaljno isplanirana i nezaboravna
putovanja.