17 C
Vinkovci
Subota, 21. svibnja 2022.

Bolt: Slučajeve vandalizma ne bilježimo često, posebno ne one s gubitkom vozila kao u Vinkovcima

Više od autora

- vl promo-
Aneta Pšihistal
Aneta Pšihistal
aneta.psihistal@novosti.hr




Priča s električnim romobilima u Vinkovcima, koji su tek četvrti grad u Hrvatskoj s ovim ekološkim i vrlo praktičnim gradskim prijevozom, počela je odlično. Međutim, nije dugo trebalo, niti puna dva tjedna, da se dogodi i prvi vandalizam.

Iako su Vinkovčani odlično prihvatili električne romobile tvrtke Bolt, nažalost, e-romobili već su se našli i u Banji i u Bosutu, a kod bacanja romobila u Bosut s mosta u središtu grada „ponosni” počinitelji su i pozirali te su osvanuli i na društvenim mrežama.

„Slučajeve vandalizma e-romobila ne bilježimo često, a i kada se dogode najčešće ne rezultiraju značajnim štetama ili gubitkom u broju vozila. Velika oštećenja su često izbjegnuta jer su sami Bolt romobili posebno dizajnirani za dijeljenje i masovno korištenje”, kažu nam danas u Boltu.

Ipak, ima i suprotnih primjera, a baš takav je i vinkovački slučaj bacanja romobila s mosta.

„Nažalost, u rijetkim slučajevima bilježimo i gubitke vozila, kada se romobili, na primjer, bacaju u rijeke kao što je to bio nedavni slučaj u Vinkovcima. Takvi slučajevi ne prolaze nezapaženo, a u gotovo svim slučajevima možemo utvrditi tko je odgovoran zahvaljujući podacima u našem internom sustavu i dojavama građana. Ako nismo u mogućnosti utvrditi počinitelja, za pomoć se obraćamo policiji kojoj se zahvaljujemo na suradnji i podršci”, ističe Ivan Begović, direktor za mikromobilnost u Boltu Hrvatska.

Inače, prema uvjetima korištenja i odredbama usluge najma Bolt e-romobila, na koje klijenti pristaju prije prvog korištenja usluge, od počinitelja se može potraživati do 500 eura odštete. Naravno, ističu u Boltu, svaki se slučaj procjenjuje zasebno, a iznos može varirati ovisno o pretrpljenoj materijalnoj i nematerijalnoj šteti dok u nekim slučajevima odšteta ovisi o odluci tijela za provođenje zakona.

„Osim toga, kada utvrdimo da je korisnik oštetio imovinu, odmah blokiramo račun korisnika. Društvena odgovornost i savjest korisnika ključni su za uspjeh Boltovih usluga dijeljenja. Ukoliko građani primijete bilo kakvo oštećenje Bolt romobila, molimo da nas obavijeste na https://bolt.eu/en/report-scooter/. Zahvaljujući zajedničkom naporu možemo duže uživati u pogodnostima koje donosi mikro-mobilnost, ali i značajno smanjiti incidenciju vandalizma”, ističe Ivan Begović.

Povezani članci

- vl promo-

Posljednje objavljeno