U Andrijaševcima je danas održana edukacija na temu turističkih potencijala općine Andrijaševci, odnosno Andrijaševaca i Rokovaca. S ciljem razvoja turizma edukaciju je organizirala Općina Andrijaševci u suradnji s turističkom agencijom Maximillian Tours iz Vinkovaca, koja je osmislila i priredila današnji program.
U ime Općine Andrijaševci i načelnika Damira Dekanića uvodno je pozdravio zamjenik načelnika Ante Rajković, a u ime agencije Maximillijan Tours obratila se vlasnica Lidija Martinković.
“Mi se nalazimo na samom Bosutu i mislim da to prirodno bogatstvo treba što više staviti u funkciju turizma, a radi toga je izrađena i turistička brodica. Mislimo da kontinentalni turizam u Slavoniji i Baranji treba imati puno značajnije mjesto nego što je to sada i zato smo se odlučili za održavanje edukacije ponajprije za naše mještane, Cilj je što prije osigurati što više smještajnih kapaciteta, ali i što bolje prezentirati našu gastronomiju i prirodnu i kulturnu baštinu koju imamo na svom području“, istaknuo je Ante Rajković.
A uz mještane Rokovaca i Andrijaševaca, koji se bave proizvodnjom autohtonih gastronomskih proizvoda ili konjogojstvom ili razmišljaju o otvaranju smještajnih kapaciteta, edukacija je bila namijenjena i svima onima koji kroz svoje usluge ili proizvode mogu ponuditi turističke sadržaje s područja općine Andrijaševci, od turističkih agencija i vodiča do hotela i restorana.
“Nadamo se da ćemo potaknuti lokalno stanovništvo da se u većoj mjeri uključi u turizam ovoga područja. Već sada možemo ponuditi aranžmane u smislu izleta brodom ili izleta biciklima i brodom jer imamo i biciklističku rutu, a osim naše agencije želimo potaknuti i druge agencije na ovom području i šire u Hrvatskoj da u svoje paket aranžmane uključe i općinu Andrijaševci“, istaknula je Lidija Martinković.
Brodica je, zajedno s biciklističkom rutom, istaknula je Martinković, jako dobar početak turističke priče u općini Andrijaševci i to vrlo širokoga spektra jer su različiti motivi dolaska u našu županiju i različite su skupine. Tako da se ovaj sadržaj može ponuditi od školskih skupina i umirovljenika do poslovnih kolektiva. Cilj je ovu osnovnu ponudu dodatno obogatiti sadržajima koje mogu ponuditi mještani te stvoriti brend čime bi cijela priča bila zaokružena.
“Brendiranje je jako važno kako bi se postavili na tržištu u smislu marketinga. Kroz brendiranje dobivamo nekakvu ozbiljnost i cijela priča dobiva početak i kraj“, istaknula je Martinković.
A u cilju razvoja turizma u općini Andrijaševci i stvaranja brenda danas su izlaganja održali: dr.sc. Ivana Ivančić “Zašto je osobni brend važan za brendiranje destinacije?”, Mirna Lombarović “Baština kao ekonomski izvor i kulturni potencijal”, Varja Guttert “Park prirode Kopački rit” te Lidija Martinković “Unakrsna prodaja turističkih usluga putem turističkih paket aranžmana s noćenjem ili bez, na primjeru Općine Andrijaševci uz vožnju brodom i vožnju biciklima”.