33 C
Vinkovci
Ponedjeljak, 4. srpnja 2022.

CARNET predstavio projekt za pomoć u obrazovanju djeci s teškoćama u razvoju

Više od autora

- vl promo-

Aneta Pšihistal
Aneta Pšihistal
aneta.psihistal@novosti.hr

Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET predstavila je danas projekt „Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju“ – ATTEND na konferenciji za medije u Opatiji, na kojoj su sudjelovali načelnica Sektora za EU programe i međunarodne financijske mehanizme Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije Natalija Laštro, ravnatelj CARNET-a Hrvoje Puljiz, voditeljica projekta Renata Šimunko te drugi visoki uzvanici.

Cilj projekta ATTEND, objavljeno je na službenoj stranici,  je opremanje 34 odgojno-obrazovne ustanove u Republici Hrvatskoj asistivnom tehnologijom kako bi se djeci s teškoćama u razvoju stvorili preduvjeti za jednake obrazovne mogućnosti i uspješnu uključenost u društvo. Ukupna vrijednost projekta je 3,5 milijuna eura, od čega se veći dio (85 %) financira iz Financijskog mehanizma Europskog gospodarskog prostora, a manji dio (15 %) iz državnog proračuna.

Projekt ATTEND dio je programa Lokalni razvoj i smanjenje siromaštva u sklopu kojeg je Hrvatskoj na raspolaganju 32,7 milijuna eura, od čega se 27,8 milijuna eura financira iz Financijskih mehanizama Europskog gospodarskog prostora i Norveškog financijskog mehanizma.

Asistivna tehnologija djeci s teškoćama u razvoju omogućava lakše obavljanje svakodnevnih radnji, doprinosi boljem učenju, većoj socijalizaciji s vršnjacima i uključenosti u društvo te stvaranju prilika na tržištu rada.

Pored ustanova koje sudjeluju u projektu, krajnji korisnici projekta su i odgojno-obrazovni djelatnici u ustanovama te posredno djeca i njihovih roditelji. Cilj projekta je omogućiti djeci, koja ne mogu pohađati redovne obrazovne ustanove, pristup asistivnoj tehnologiji u njihovom učenju.

CARNET je nositelj projekta ATTEND koji će se, u sljedeće dvije godine, provoditi u partnerstvu s Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu (ERF) i Fakultetom elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu (FER), uz sudjelovanje islandskih partnera – Odjela za obrazovanje i mlade grada Reykjavika.

 

Povezani članci

- vl promo-

Posljednje objavljeno