Svima je jasno kako prometna dostupnost jedan od prvih faktora ako pričamo o razvoju turizma, a pogotovo povezanost aviolinijama. Iako je Hrvatska ponajviše auto destinacija, u zadnjih par godina ciljano se ulaže u povećavanje aviolinija, pogotovo u pred i posezoni, te je tako Hrvatska svake godine sve više i više povezanija sa emitivnim tržištima.
Važnu ulogu u cijeloj priči svakako ima i Croatia Airlinesa. Tako će tijekom ovogodišnje turističke sezone u redovitom prometu letjeti u 30 međunarodnih i 8 hrvatskih odredišta u 24 države, čime nacionalni avioprijevoznik nastavlja aktivno pridonositi razvoju turističkih potencijala Republike Hrvatske. Pritom će Zagreb biti izravno povezan s 24 europska odredišta u 22 države.
Novost je dodatni let utorkom iz Zagreba u Dublin tako da će putnicima na ovoj liniji ove godine biti na raspolaganju tri leta na tjedan – utorkom, četvrtkom i nedjeljom.
Pojačani nalet na redovitim linijama počinje uoči uskrsnih blagdana, koji tradicionalno predstavljaju početak turističke sezone u Hrvatskoj, nakon čega se postepeno uvode i mnoge sezonske linije iz najvažnijih emitivnih tržišta, ističu iz Croatia Airlinesa te dodaju kako na vrhuncu turističke sezone tvrtka će u prosjeku obavljati 105 letova na dan.
Ove godine u zrakoplovima Croatia Airlinesa očekuje se oko 5 posto više putnika u odnosu na 2018. godinu u kojoj je, prevezeno rekordnih 2,168.863 putnika (2 posto više nego 2017. godine). Svakako obratite pozornost na pregled letova tj. direktne zrakoplovne povezanosti Hrvatske koji se redovito nadopunjuje s novim dogovorenim avio linijama.