U sklopu redovnog kanonskog pohoda, gradonačelnik Ivan Bosančić sa svojim je suradnicima danas ugostio Đuru Hranića, đakovačko-osječkog nadbiskupa i metropolita. Bila je to odlična prilika za razgovor po pitanju važnih tema, ali i produžetka odlične suradnje između Grada Vinkovaca i naše nadbiskupije.
„Jedna župa nije izolirani otok, nego je dio širega društvenoga ambijenta. Upravo taj ambijent utječe na život župne zajednice, s druge strane župe su subjekt društvenoga života. Smatramo da se svatko na svom području treba truditi, postizati svoj maksimum, ali i da treba postojati međusobna suradnja, uvijek u vidu podrške ljudima i građanima. Biskupi prema Zakoniku crkvenoga prava imaju obavezu u jednom ciklusu od pet godina obići sve župe svoje biskupije. Naime, kako biti pastir ako se ne znaju poteškoće svake župne zajednice”, izjavio je nadbiskup Hranić.
U zenitu današnjeg razgovora razmijenila su se razmišljanja na socijalnom i karitativnom planu. Nadbiskup se zahvalio Gradu Vinkovcima i gradonačelniku Bosančiću što uvijek pokazuju razumijevanje i česti su suradnici u brojnim ostvarenim projektima.
„Drago nam je da nas je nadbiskup posjetio kako bi mogli porazgovarati o svemu onome što će biti u budućem vremenu i siguran sam da je ovo samo mali početak dobre suradnje. Nadamo se novim projektima koji će biti usmjereni i na druge grane, kao što su demografija, gospodarstvo i sve ono što u nekom trenutku muči naš prostor”, istaknuo je Bosančić dodavši kako je nadbiskup Hranić u gradskom poglavarstvu uvijek domaćin.
Grad Vinkovci i Đakovačko-osječka nadbiskupija zajedničkim su snagama obnovili crkve, provodili su projekte u Caritasu, a ostvarena je pomoć u Kućnom hospiciju. Riječ je o projektu kroz kojega se posuđuju kreveti i ortopedska pomagala za starije i invalidne osobe. Također, u crkvi sv. Euzebija i Poliona otkrivene su poteškoće u krovištu, riječ je o radovima koji zahtijevaju velika sredstva, a Grad Vinkovci stao je uz nadbiskupiju i upravo je na takvim stvarima nadbiskup Hranić zahvalan jedinicama lokalne samouprave.