Profinjena ekstravagantna dramaturgija u režiji Zvonimira Peranića kao dio autorskog pečata maat, uz aranžman Filipa Franka i modernu produkciju Tončija Horvata.
‘Maat je put unutarnjeg i vanjskog lutanja nekog otvorenog horizonta na kojem tonovi sjede na krilima vjetra i nose te u središte svega što prisustvuje tu i sada, kroz ekstravaganciju prema unutra, gdje upravo budi se i pleše maat.’
Iza zanimljivog umjetničkog imena krije se Nataša Petrić Tasha i predstavlja ‘maat’ što u egipatskoj mitologiji označava personifikaciju istine koja regulira zvijezde te iz kaosa radi harmoniju u trenutku kreacije. U toj intuitivnoj potpunosti pleše ‘baal’ koji je i ujedno naziv prvog izlaznog singla za koji Tasha potpisuje glazbu i tekst, upotpunjen aranžmanom Filipa Franka (Quasarr), produkcijom Tončija Horvata Husa (Baltazar) te vizualnom produkcijom autora, dramaturga i redatelja Zvonimira Peranića.
Tasha na svom glazbenom putu bilježi dugogodišnje iskustvo u live nastupima te broji razne suradnje s autorima i producentima ovdašnje glazbene scene od kojih možemo naznačiti posljednju s priznatim funk bandom The Bastardz gdje djeluje kao vokalna solistica od 2009. godine, iz čega proizlazi ‘The Bastardz 6’. Zanimljivost je i da je prije dvije godine sudjelovala u dva video spota 2Cellosa pod nazivom ‘Hysteria’ i ‘Wake Me Up’ te je u oba nosila ulogu medicinske sestre, a novi projekt, maat, autorski isprepliće introvertnu ekstravaganciju kroz cijeli audio materijal te tako stvara tamniji zvuk ove glazbene priče kao spoj senzualnih vokalnih dionica, odmaknutih aranžmana moderne produkcije s odjekom intuitivne ambijentalne prisnosti.
‘Spoj individualaca kroz međusobno prepoznavanje zajedničke umjetničko – sadržajne forme postaje upravo mozaik koji zaokružuje cjelinu i sve misaone procese čini mogućim stvarnostima. Stvaralački smo komunicirali u potpuno slobodnoj formi, jedni smo drugima ponudili sebe bez zadrške, kako bi upravo umjetnička forma dosegla svoj maksimum, bez ograničenja i vanjskih nametnutih pravila. Na svemu sam jako zahvalna svima koji su sudjelovali te pronašli svoj put u ovoj avanturi, držeći fokus do samog kraja ili početka u procesu kreacije prema samom sebi.’ (Tasha, Maat)
Visoko estetizirani vizualni identitet cijelog koncepta maat te tako i samog izlaznog singla provlači dramaturgiju koja karakterizira sofisticiranu profinjenost naizgled jednostavnih linija slojevite sadržajne forme odmaknute, ali vrlo prisutne režije Zvonimira Peranića. Takvim je pristupom svaki novi singl kako u audio, tako i u video produkciji u tragovima povezan s prethodnim te je u suptilnim razmacima spojen kroz razdvojene dijelove u jednu te istu cjelinu.
‘U stvaranju novoga umjetničkog djela uvijek mi je zanimljivo koja će riječ, rečenica, zvuk, postati klicom od koje ću krenuti, koja će nizati asocijacije i vezivati ih u strukturu koja nužno ne ovisi o racionalnom. U primjeru ‘baala’ to je bio stih ‘Ti i ja bez maske’. Poznavajući Tashu, njen rad, ali i zahvaljujući njenom potpunom povjerenju mogao sam dopustiti “posjetu” neopterećenih slika vizualizaciji ove neuobičajene glazbe. Maske su nešto okorjelo što se skrutnjava na mnogim licima, tijelima, osobnostima. Brzo. Nešto što se neprimjetno stopi, prekrije original, čak postane neistinita osobnost. U koju nosilac čak i povjeruje. Svijet bez maske postane dalek, stran, bajkovita istina.“ (Zvonimir Peranić).