HZZO ponovno upozorava građane da ne nasjedaju na prijevare

|

- Advertisement -

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje danas je ponovno upozorio na pokušaje prijevare od strane osoba koje se predstavljaju kao djelatnici HZZO-a.

“Upozoravamo građane da se ovih dana ponavljaju pokušaji prijevare od strane osoba koje se lažno predstavljaju kao djelatnici Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO) nudeći telefonskim putem određene usluge i proizvode. Primjerice, jedna je osiguranica prijavila kako je njezinu majku nazvala osoba koja se predstavila kao djelatnik HZZO-a. Nakon telefonskog poziva gospođu je posjetila nepoznata muška osoba koja joj je kroz prozor u prizemlju stana uručila „nagradni paket HZZO-a pojas za struk“ za koji mu je ona zauzvrat dala 50 kuna”, navodi se u priopćenju.

HZZO je, ističe se, u više navrata upozoravao građane da ne nasjedaju na pokušaje prijevare od strane različitih trgovaca i akvizitera koji se lažno predstavljaju kao djelatnici HZZO-a nudeći pri tome usluge masaže, pretrage, skupe aparate i preparate telefonski ili na kućnim adresama građana.

U proteklih nekoliko godina bilo je više dojava građana o prevarantima koji zloupotrebljavaju ime HZZO-a, tražeći čak novčani polog i pin bankovnih kartica.

“Napominjemo da HZZO obavlja poslove koji se tiču ostvarivanja prava na obvezno zdravstveno osiguranje i to isključivo na lokacijama ispostava i područnih ureda, a ne na kućnim adresama. Djelatnici HZZO-a ne bave se prodajom, niti preporukom bilo kakvih proizvoda. Pozivamo građane koji se nađu u spomenutoj situaciji da pokušaj prijevare prijave policiji”, poručuju iz HZZO-a.

- Advertisement -

Zadnje objave

Plinara istočne Slavonije d.o.o.

Radno vrijeme blagajne Vinkovci-Županja

PON – PET od 7:30 do 14:00h
Besplatni broj za hitne intervencije
od 0 do 24h
0800 304 336

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.