Noise trio Girls In Synthesis opisan je kako djeluju “više kao teroristička ćelija nego rock grupa”. Tekstovi donose iskustva radničke klase krhkog mentalnog zdravlja, socijalne nekorektnosti, osjećaja nemoći, nesigurnosti, tjeskobe i korozivnih učinaka neprijateljskog društva. Direktno iz žestoka vokala Johna Lingera koji “laje” “I’ve Seen A Glimpse of the Future!”
Londonski trio Girls In Synthesis je bend koji prkosi bilo kakvoj kategorizaciji. Od svog osnutka, njihov zvuk poprima utjecaje anarho-punka, noise-rocka, post-punk i elektronike, bez pretjeranog zadržavanja u bilo kojem od navedenih žanrova. Zvuk grupe Girls In Synthesis je ustvari više od zbroja tih segmenata.
Oni su kolektiv koji ne robuje tradicionalnom glazbenom outfitu, a njihova glazba, ovitci, fotografije i video uradci su djela njihovih pratećih suradnika. Zbog svojih čuvenih nastupa uživo, stekli su kultno sljedbeništvo u Velikoj Britaniji, a mnogi ih fanovi prate na cijelim turnejama.
Njihovo novo izdanje “Konsumrausch”, ekskluzivni mini album objavljen za njemačku izdavačku kuću Hound Gawd!, istražuje različita zvučna područja čime šire vidike naspram svojih ranijih izdanja produbljujući davno započeti zvučni eksperiment.
“Konsumrausch” donosi i nedavne singlove; “Pulling Teeth” i “Enveloped” od kojih je prvi čak 9-minutni, trodijelni post-punk ep, koji se kreće od mutnog noise-rocka do diska. Tekstom istražuju političku manipulaciju i upiru prstom u vladajuću klasu, ali na način kojeg se nikako ne bi moglo nazvati pokroviteljskim, bez slogana. Pjesma je od svoje objave postala središnjicom njihova nastupa uživo.
Potonja, “Enveloped”, vjerojatno je najhrabrija pjesma benda do sada. Bazirana na industrial bubnjevu, mijenja zvuk uobičajenih rascjepkanih gitara orguljama. Svojevrsni elektro-punk.
Izdanje također uključuje tri potpuno nove pjesme u “Bypassing”, “Interlude” i “The Engine”. Pjesma “The Engine” je zadržala gitarsku oštricu, kakvu smo imali priliku čuti na njihovim ranijim izdanjima, no bez izražajnih slojeva buke.
“Bypassing” je ukorijenjena u elektronici, ritmično usredotočena na “kaubojski galop” u western stilu. Lirski, pjesma istražuje destruktivni fokus nostalgije i mentalnu borbu. Konačno, “Interlude” može se shvatiti kao “urbana” pjesma postavljena u zvučno okruženje pripovjedača. Uz snimke preuzete iz londonskog javnog prijevoza, dodani su uznemirujući sintisajzeri pojačani snažnim feed-backom, čime su postigli mučnu mješavinu velike tjeskobe modernog doba.
“Konsumrausch” su producirali i miksali Girls In Synthesis a snimili su ga u Gun Factory i S.I.C.K. studijima u Londonu. Postava banda čine John Linger – glavni vokal i bas, James Cubit na vokalu i gitari te i Nicole Pinto na bubnjevima.