Kampanja Time to Move

0
160
- Reklama -

Mirovna grupa mladih Dunav i PRONI Centar za socijalno podučavanje tijekom listopada provode u Vukovaru kampanju Time to move. Cilj je kampanje organiziranje događanja na kojima će mlade upoznati s raznim mogućnosti za odlazak u inozemstvo kao i mogućnostima sudjelovanja u međunarodnim projektima, istraživanju Europe ili stjecanju potrebnog iskustva za budućnost.

“Na svim aktivnostima u okviru kampanje mladi će saznati više o Eurodesku, multiplikatorima Eurodeska te mogućnostima za mobilnost koje im se nude u okviru programa Erasmus+ odn. mogućnosti za volontiranje, stažiranje, obrazovanje i rad s mladima u inozemstvu. Glavna je svrha kampanje doprijeti do mladih osoba u dobi od 13 do 30 godina, prvenstveno onih u manjim sredinama te onih kojima je sužen pristup informacijama o programima i natječajima Europske unije.”, ističe Karolina Šoš iz PRONI Centra za socijalno podučavanje Vukovar.

U okviru kampanje ovoga se mjeseca provodi nekoliko aktivnosti – tako je u Gimnaziji Vukovar održana društvena igra Zaigraj Time to move, koju će idućega tjedna organizirati i u Tehničkoj školi Nikole Tesle, u svim srednjim školama u Vukovaru kao i u Gradskoj knjižnici Vukovar postavljene su info točke Time to move za srednjoškolce i mlade, a provodi se i online informiranje mladih u sklopu kampanje na stranici Info centra za mlade Vukovar i stranici Mirovne grupe mladih Dunav na kojima ujedno mladi mogu riješiti i online kviz Time to move za mlade s područja Vukovarsko-srijemske županije te sudjelovati u nagradnoj igri. Također je u okviru ove kampanje raspisan i jedan zanimljiv nagradni natječaj, doznajemo od Karoline Šoš

“Raspisan je natječaj za dizajn majice Time to move, prošle je godine prva nagrada otišla u Hrvatsku, a radi se o besplatnom putovanju vlakom po Europi. Sve informacije o ovom natječaju kao i općenito o kampanji mogu se dobiti na našim web stranicama ili u udrugama.”, pojasnila je Šoš.