Foto: B.H Markičević / HTZ
„Slavonia.Travel“ naziv je web platforme koja je 5. lipnja predstavljena u Zagrebu, a uz ključne poruke: Osjeti. Okusi. Upoznaj. Slavonija, promovira turističku ponudu pet slavonskih županija: Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske.
Cilj je na jednom mjestu dobiti sve informacije o regiji koju zajednički predstavlja pet županijskih turističkih zajednica
Eno-gastro ponuda, gostoljubivost, dva parka prirode, rijeke, bogate šume, aktivni odmor, dvorci, kurije, utvrde, muzeji, opušten način života…, Slavonija je pravi izbor za sve one koji žele putovati u vremenima u kojima se vodi računa o budžetu i još se uvijek pazi na socijalnu distancu, no, s druge stane, želi se uživati u slobodi koju putovanja pružaju, poruka je ove kampanje.
„Nova platforma potencijalnom gostu pruža ključne informacije o našoj jedinstvenoj destinaciji koju svakako treba osjetiti, okusiti i upoznati. Kao klaster proteklih godina zajednički provodimo promotivne aktivnosti, no u digitalno vrijeme ova je komunikacijska platforma iznimno važno mjesto za inspiraciju za putovanje i informaciju o destinaciji Slavonija“, istaknula je Rujana Bušić Srpak, koordinatorica klastera Slavonija i direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije.
Platforma je temeljena na novom Strateškom marketinškom planu za Slavoniju koji je s jedne stane obuhvatio homogen i cjelovit prostor, dok s druge svaka od pet županija ima svoje specifičnosti. Autor projekta je agencija S.T.A.R. Digital.

Više informacija: https://slavonia.travel/slavonija-puna-neispricanih-prica/hr/

Fotografije Borna Subota: https://app.box.com/s/teku7zpnptibizhdzu9xjev0qyf1bkdk

Vizuali: https://app.box.com/s/islb2z1v6j16vp9k0dbanwrzuld3we0f