Hrvatska turistička zajednica krenula je s velikom marketinškom kampanjom za promociju posezone koja će se do 31. listopada provoditi na 14 europskih emitivnih tržišta među kojima su Njemačka, Austrija, Poljska, Italija, Velika Britanija, Mađarska, Nizozemska, Francuska, Švedska, Švicarska, Češka, Slovenija, Slovačka i Španjolska.
Aktivnosti u sklopu kampanje provode se putem offline i online komunikacijskih kanala, točnije putem televizije, printa, display oglašavanja, YouTube kanala te društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter.
„Na samom vrhuncu turističke godine kada u Hrvatskoj boravi više od milijun turista dnevno krenuli smo s velikom kampanjom usmjerenom na promociju posezone. Ove godine bilježimo veliki porast dolazaka i noćenja u predsezoni, a vjerujemo da nas isto očekuje u rujnu i listopadu za koje već sada imamo dobre najave. Cilj nam je dodatno ojačati poziciju Hrvatske kao cjelogodišnje turističke destinacije“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Dodao je kako je Hrvatska do kraja listopada turistima diljem svijeta dostupna sa značajnim brojem aviolinija posebice gostima s tržišta Austrije, Velike Britanije, SAD i Francuske koji sve više preferiraju odmor u posezoni.