Američka kantautorica i pijanistica, Fiona Apple je objavila je novi album, prvi nakon skoro desetljeća pauze, a nosi naziv “Fetch The Bolt Cutters” (Epic). Album je izašao  u petak, 17. travnja, a već prve reakcije kritike su više nego povoljne. Po mišljenju portala Pitchfork album je savršen, ocijenjen je sa 10/10 (a zadnji put je ovakvu ocenu Pitchfork dao prije desest godina).
“Fionin peti studijski album je nesputana simfonija svakodnevnice, nepokolebljivo remek djelo. Ni jedna glazba nije zvučala baš ovako.” (Pitchfork)
Britanski Independent, The Telegraph i The Times dali su mu čistu peticu. Independent piše kako je “Fetch The Bolt Cutters” – “duhovit, divan i prkosan”. The Telegraph ga naziva “remek djelom #Metoo ere”, a The Times naglašava da “Fiona Apple piše poeziju kao Kate Bush, sa duhom Toma Waitsa.”. Artsdesk piše da ovaj album “pretvara napade panike i povremeni samoprijezir u ponosno rigoroznu umjetnost”.
Fiona Apple je počela snimanje ovog albuma 2015., istovremeno radeći i produkciju, pri čemu pjesme izvode članovi njenog pratećeg benda Amy Aileen Wood, Sebastian Steinberg i David Garza. Melodijama dominiraju perkusije, sa industrijskim eksperimentalnim ritmovima, pa je i zvuk klavira prije svega u toj funkciji. Lirski, pjesme istražuju slobodu i bijeg od ugnjetavnja te su inspirirane su #Metoo erom ali se također bave i vrlo kompleksnim odnosom prema drugim ženama u Fioninom životu. Kao i uvijek kada je ova umjetnica u pitanju, radi se o vrlo osobnom, individualnom i unikatnom albumu.
Od gostiju na albumu spominje se Fionin pas, ali također i pas britanske manekenke i glumice Care Delavigne. Naslov albuma inspiriran je rečenicom koju izgovara Gillian Anderson u seriji “The Fall”, dok provaljuje u prostoriju gdje se nalazi zatočena i mučena djevojka.