Nakon singlova “Softest Tune”, “Somewhere Else” i “Let Me Work”, Mary May je prošli tjedan objavila četvrti singl “A Lot” kao najavu debitantskog albuma. Na albumu “Things You Can`t Put Your Finger On” se nalazi 13 pjesama za koje Mary May potpisuje glazbu i stihove, a Mark Mrakovčić produkciju.

“Ono kad misliš da ne možeš, da nemaš to u sebi, kad ne možeš uprijeti prstom u to nešto, ali opet znaš da je tu… Ovaj album je poput dnevnika, nalaza krvi, osobne karte. I zastrašujuće je to dati vani, drugim ljudima na raspolaganje, a opet, nema većeg oslobođenja”, rekla je Mary May.

Producent Mark Mrakovčić je izjavio: “Na ovom albumu se kroz pjesme može osjetiti ono što se dogodilo i tokom snimanja, a to je glazbeni rast Mary May. Od osobe koja nikad nije snimala, do suverenog vladanja aranžmanom i idejama u produkciji. Pjesme su se uvijek snimale u dobroj, kreativnoj atmosferi i mislim da se to i čuje”.

Mastering albuma radio je njujorški producent i inženjer zvuka Andre Kelman. “Oduševio sam se odmah čim sam čuo vokal na pjesmi “Softest Tune”. Njen snažan, a opet prekrasan falset. Uvijek mi je užitak surađivati s tako talentiranim autroima na njihovim debut izdanjima i pokušati im pomoći da dođu do šireg slušateljstva. Imao sam to zadovoljstvo surađivanja s mnogim izvođačima kao što su Cat Power, Phoenix, Beastie Boysi, samo da spomenem neke i imam osjećaj da će ih Mary May uskoro dostići”, rekao je Andre Kelman.

Mary će uz pratnju benda kojeg čine vrhunski glazbenici saksofonist Marin Živković, gitarist Luka Čapeta te bubnjar Borko Rupena koncertno promovirati album u prosincu u Kulturnom Centru Mesnička.

Za aktualni singl “A Lot” je snimljen i video spot u kojem koncept i editiranje potpisuje njena stalna suradnica Barbara Raad, a režija je rezultat njihovog zajedničkog rada.

Album poslušajte na YouTubeu a uskoro će biti objavljen i na svim digitalnim platformama.

“Ljepota i sloboda s kojom Mary May pjeva, izniman bend i instrumenti koji je prate u “Things You Can’t Put Your Finger On” su glazbeni događaj godine za hrvatsku scenu i sve što je do sada studijski objavljeno”, napisao je Filip Kušter za Ziher.hr

“Prije svega je važno napomenuti, a što sam zaključio slušajući njezin debitantski materijal, da je Mary May vlasnica vjerojatno najboljeg otvorenja albuma koje sam čuo u hrvatskoj glazbi u ovom desetljeću. Bez pretjerivanja. Kome ne budu prolazili trnci kroz tijelo i tko se ne bude naježio na uvodnu “Let Me Work” i nasljednu “Softest Tune”, taj ne mora više glazbu slušati. Ali zaista bez pretjerivanja”, napisao je Nikola Knežević za Music-Box.

“Imamo posla s neprikosnovenim remek djelom, debitantskim draguljem koji je toliko bravurozan, poseban, drugačiji u svojoj jednostavnosti, plesan u svojoj razigranosti, pjesma čiji slojevi i minijature mogu izaći iz iskusnjaštva jednog Paula McCartneya i … neke tamo samozatajne Hrvatice savršenog engleskog Mary May… U produkciji Mark Mrakovčića, ova gotovo psihodelično beatlesovska minijatura, u sitno više od dvije minute će vam na praktičnom primjeru opisati kako se radi savršena, svježa, orignalna pop pjesma. Bravo.”, napisao je Anđelo Jurkas za DopMagazin.