Na tržnici sve manje prodavača i kupaca

|

- Advertisement -

Na županjskoj tržnici sve je manje prodavača, baš kao i kupaca. Naime, tvrtka Čistoća Županja ovih je dana održala javnu licitaciju prodajnih mjesta na gradskoj tržnici za koja se javilo tek 20-ak zainteresiranih prodavača. Prema riječima rukovoditeljice u Čistoći Mande Đurić, u ovoj će tvrtki i ove godine nastaviti sa zelenim certificiranjem jer i prodavači koji uzgajaju povrće i voće, ali i nude suhomesnate proizvode, jaja i drugo žele da kupci znaju kako je sve to uzgojeno i proizvedeno na njihovim imanjima, dakle domaće je, a to je ono što kupci traže. Inače, Čistoća Županja je u zadnje dvije godine članica Udruge hrvatskih tržnica i preuzela je projekt “Proizvod hrvatskog seljaka”. Proizvođačima s područja županjske Posavine prošle su godine tako uručili 24 zelena certifikata, čime su svoje domaće proizvode koje prodaju na županjskoj tržnici i službeno označili. Kupci tako znaju da kupuju kvalitetan proizvod proizveden na tome području, izravno od proizvođača, svojih susjeda i ljudi iz okolice. Certificiranje proizvođačima donosi dodatnu korist i pogodnost u promoviranju njihovih proizvoda i u financijskom smislu. Cilj je projekta certificiranih seljačkih tržnica, osim promocije domaćih proizvoda, pomoć malim i srednjim OPG-ovima u rastu proizvodnje i jačanju kvalitete proizvoda te zaštita od nelojalne konkurencije. Za potrošače je u isto vrijeme svaki certifikat jamstvo podrijetla, kvalitete i svježine proizvoda, kao i upotrebe tradicionalnih tehnoloških postupaka uzgoja i prerade.

- Advertisement -

Zadnje objave

Plinara istočne Slavonije d.o.o.

Radno vrijeme blagajne Vinkovci-Županja

PON – PET od 7:30 do 14:00h
Besplatni broj za hitne intervencije
od 0 do 24h
0800 304 336

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.