Najmanja izlaznost u našoj županiji

|

- Advertisement -

Državno izborno povjerenstvo je objavilo nove podatke o izlaznosti građana u drugom krugu predsjedničkih izbora. Prema tim podacima do 16:30 sati u Hrvatskoj je izašlo 43,52 posto, odnosno 1.534.760 birača. To je više nego u prvom krugu, ali manje nego u drugom krugu izbora 2014. godine.

Najveća je izlaznost u Karlovačkoj županiji 48,39 posto, zatim u Varaždinskoj 47,93 posto, te u Zagrebu 45,9 posto. Najmanja je izlaznost u Vukovarsko-srijemskoj županiji svega 36,92, odnosno na izbore je izašlo 54.265 građana. U prvom krugu u našoj je županiji do 16:30 sati glasovalo 35,98 posto, znači još manje nego danas.

Zanimljivo je da je u inozemstvu izašlo 40.134 birača, što je značajno više od 30.405 koliko ih je izašlo u prvom krugu. Tako je odnosu na prvi izborni krug danas do 16:30 sati glasalo 190 tisuća birača više, ali i 170 tisuća manje u odnosu na 2. krug prije pet godina. Odaziv do 16.30 u prvom krugu bio je 38,82 posto, a na prošlim predsjedničkim izborima odaziv u drugom krugu do 16.30 bio je 48,23 posto.

Što se pak Vinkovaca tiče, u našem je gradu do 16:30 glasalo 11.807 birača ili 40,30 posto, što je manje nego u prvom krugu kada je na izbore do tog vremena izašlo 12.415 birača ili 42,40 posto.

Državno izborno povjerenstvo potvrdilo je danas i kako je dobilo obavijest da se društvenim mrežama širi poruka koja upućuje na moguću kupovinu glasova na predsjedničkim izborima i kako rade provjeru po tom pitanju. Provjerit će naime s kojeg je broja mobitela ta poruka poslana i da li je ista vjerodostojna ili ne.

- Advertisement -

Zadnje objave

Plinara istočne Slavonije d.o.o.

Radno vrijeme blagajne Vinkovci-Županja

PON – PET od 7:30 do 14:00h
Besplatni broj za hitne intervencije
od 0 do 24h
0800 304 336

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.