Page 12 - Vinkovački list 13. travnja 2018.
P. 12
SLAVONIJA PETAK, 13.4.2018

Foto natječaj “Uskrsna košarica” Festival kose

Najljepša Prvi put u
Slavoniji

košara Lidije Tvrtka “Shapeit” j.d.o.o. iz
Zagreba u suradnji s VSŽ te
Damjanović Sekcijom frizera organizira
Na natječaj je pristiglo 87 fotografija 65 stručni seminar za frizere pod
različito ukrašenih košara nazivom “Festival kose – zlatne
niti Slavonije u vašoj kosi”.
Društvo “Hrvatska žena” no povjerenstvo: mr.sc. Ljubica
Vinkovci, na poticaj vinko- Gligorević, muzejska savjetnica u Festival će se održati u Vinkov-
vačkog slikara i kipara Branka GMV te iz “Hrvatske žene”: Katica cima u nedjelju, u 14 sati u hotelu
Bazine, ususret Uskrsu objavilo Šarčević, Marija Mišetić i Ljubica “Admiral”. Stručni seminar vodit
je zanimljiv natječaj kojim su Potočić, predsjednica Društva. će: Luciano Fai, Allesandro Girardi
pozvali da se na e-mail društva i Alberto Mezzanotte - profesori
pošalju fotografije uskrsnih Na natječaj se prijavilo 17 šišanja i vrhunski stilisti iz Verone.
košara, korpi, pripremljenih za sudionica iz Antina, Starih Mika-
blagoslov jela, svetenje. novaca, Strizivojne, Koritne, Frizeri će imati priliku upoznati
Bošnjaka, Otoka, Komletinaca i se s najnovijim trendovima, a
Aneta Pšihistal Vinkovaca, a pristiglo je 87 foto- odnosi se na bojanje, šišanje, pra-
aneta.psihistal@novosti.hr grafija 65 različitih košara. Naj- menovanje i izrade frizura na
ljepšom proglašena je košara muško - ženskim modelima, sa
Blagoslov jela koje se blaguje Lidije Damjanović iz Strizivojne, svim detaljima što lansira Italija
na uskrsno jutro stari je običaj i posebno zanimljiva zbog toga što za navedeno razdoblje odnosno
pučka tradicija hrvatskoga naroda, prikazuje kako se uređivala košara proljeće/ljeto 2018. Tako će se
a ukrašavanje košara što ljepšim u obiteljima koje su u vrijeme Slavonija još jače pozicionira-
ručnim radom odlika je posebice Uskrsa žalovale zbog smrti nekog ti na ljestvici ljepote i kada je
Slavonije, Baranje i Zapadnog od svojih članova. “U korpu je riječ o zdravlju kose i frizerskim
Srijema, moglo se čuti u petak, stavljen i obavijen oko nje, otarčić modnim trendovima. Festival kose
6. travnja, u Gradskom muzeju koji je tkan i ukrašen s pletenim frizerima će omogućiti usavršava-
Vinkovci na svečanosti proglaše- pranđama, a prekrivena je tkanim nje i napredak u struci i to u okviru
nja najljepših košara odabranih s platnom, salvetom koja je obru- svjetskih aktualnosti i noviteta
pristiglih fotografija na natječaj bljena s jednom malo skromnijom . L.D.
koji je uoči Uskrsa objavilo Društvo čipkom. Tako se kod nas ukra-
“Hrvatska žena” Vinkovci. O naj- šavala korpa kad ste u žalosti”, ručni rad kojim je ukrasila prvo- Najljepša košara nagrađena je
ljepšima odlučivalo je Prosudbe- kazala je Lidija Damjanović, koja nagrađenu korpu radila je njezina umjetničkom slikom. Nagrađeni
je na natječaj poslala fotografi- šukunbaka i potječe s početka 19. su i drugo i treće mjesto, a svi
je 19 različito ukrašenih korpi, a stoljeća. sudionici natječaja dobili su
zahvalnicu i brošuru Društva
Drugo mjesto osvojila je košara “Hrvatska žena” Vinkovci “Kruh
Marije Drenjančević iz Koritne, a naš svagdašnji”.
treće Marije Pavlović iz Bošnjaka.

Edukativna radionica

Brendiranje
Vinkovaca
Za mlade poljoprivrednike
U Vinkovcima se jučer i danas
Izdavanje
održava edukativna radionica na odluka

temu “Brendiranje Vinkovaca kao Agencija za plaćanja u poljopri-
vredi, ribarstvu i ruralnom razvoju
turistički poželjne destinacije” u započela je s izdavanjem konačnih
odluka poljoprivrednicima koji su
organizaciji TZ grada Vinkovaca. se prijavili na drugi natječaj za
Potpore mladim poljoprivredni-
Radionice su namijenjene svim cima, u okviru Razvoja poljopri-
vrednih gospodarstava i poslova-
dionicima koji su uključeni u turi- nja iz Programa ruralnog razvoja
Republike Hrvatske za razdoblje
stičku ponudu Grada Vinkovaca i 2014.–2020. Korisnici potpore po
ovom natječaju su mladi poljopri-
koji se žele upoznati s integrira- vrednici upisani u Upisnik poljo-
privrednih gospodarstava, čija
nom marketinškom strategijom je ekonomska veličina poljopri-
vrednog gospodarstva od 8.000
u svrhu lakšeg prodora do novih do 49.999 eura, a financirat će se
366 projekata, u vrijednosti od
gostiju. Interna komunikacija 136.152.000 kuna. Riječ je o bespo-
vratnim financijskim sredstvima
vrijednosti novog brenda prema za provedbu prihvatljivih aktivno-
sti, u cilju poticanja demografske
lokalnoj zajednici od izuzetne je Važno je obnove sela i zadržavanja mladih u
važnosti jer vodi do zadovoljstva, komuniciranjem ruralnim područjima. Odobrenim
dodatnog angažmana i veće pro- sredstvima mladi poljoprivred-
duktivnosti lokalne zajednice. prenijeti nici mogu financirati kupnju
Komunikacijom brenda važno emotivne koristi domaćih životinja, višegodišnjeg
je prenijeti emotivne koristi od od posjeta bilja, sjemena i sadnog materi-
posjeta i boravka u destinaci- i boravka u jala, obnovu i izgradnju zaštiće-
nih prostora i objekata, uređenje
ji, ispričati priču, zainteresirati, destinaciji, poljoprivrednog zemljišta u svrhu
inspirirati i potaknuti na dolazak ispričati priču, proizvodnje, kupnju poljoprivred-
zainteresirati, ne mehanizacije, strojeva, opreme
u destinaciju. i drugo. „Veseli me svaka kuna
koju povučemo iz EU fondova, ali
Brend je važan faktor jer daje inspirirati i posebno me vesele one koje dodje-
ljujemo mladima u ruralnim pro-
dodatnu vrijednost destinaci- potaknuti na storima”, izjavio je ministar Tolu-
ji. Predavanja u Villi Lenije vodi dolazak šić. L.D.
struč. spec. oec. Hrvoje Ratkić.

H.K.
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17