Page 7 - Vinkovački list - 22. veljače 2019.
P. 7
AK, 22.2.2019. 7

U ratu s krizom: doći će do značajne transformacije i promjena koje su u sadašnjoj medijskoj industriji nužne za opstanak Bez najbolje ocjene

Tiskani mediji itekako HAK testirao
ljetne gume

Hrvatski autoklub objavio je
imaju jasnu budućnost rezultate tradicionalnog testa
ljetnih guma koji provodi s
partnerima. Čak 32 seta ljetnih
guma, u dvije potpuno različite
Stručnjaci predviđaju da tiskani mediji svakako imaju perspektivu u suživotu s dimenzije i namjene, našle su se
internetskim portalima, jer zajedno zadovoljavaju sve potrebe čitatelja.To bi donijelo ovoga puta na testu. Testirano
dodatnu snagu medijima, budući da su novine, kao i Internet, sastavni dio života je 16 ljetnih modela u dimenziji

185/65 R15, koje možemo vidjeti
na malim gradskim i kompakt-

Unatoč krizi i nemirnom zajedno zadovoljavaju sve potrebe u pravilu koristi za predah od Kratku, brzu i jasnu informaci- nim automobilima (vozila koja
medijskom tržištu, tiskani čitatelja budući da prvi nude teme gledanja programa i udaljavanje od ju danas mogu dati jedino portali, kolokvijalno pripadaju B i C
mediji i dalje nalaze načina da i sadržaj. ekrana. To je jedan od razloga zašto ali ako se bude radilo na pribli- segmentu), te isto toliko guma
prenesu kvalitetne informa- korisnici svoje povjerenje pokla- žavanju čitateljima, imat ćemo u dimenziji 215/65 R15C, koju
cije čitateljima. Svakodnevno Čitateljska publika printanih njaju upravo novinama. Tiskani vrhunske tiskane sadržaje kojima koriste putnički kombiji i laka
pronalaze oružje u kojem mogu izdanja novina zahtjevna je mediji, odnosno dnevne novine, će korisnici skupljati veliku većinu dostavna vozila. Dobra vijest
dokazati svoju svrsishodnost i publika kojoj treba ponuditi nešto nezamjenjivi su jer je iskustvo dnevnih informacija. nakon provedenog testa glasi da
potrebu. više od tek gole informacije. Treba pokazalo da ostali mediji upravo ni jedna guma nije zavrijedila
joj ponuditi priču, analizu slučaja njih koriste kao izvore informaci- Da u tome ima istine, govori neku od dvije najslabije ocjene
Josipa Haluška te sve argumente na temelju kojih ja. Nema vijesti bez novina. i činjenica kako su unatoč (djelomično se preporučuje i ne
josipa.haluska@novosti.hr bi čitatelj trebao dobiti uvid u urušenom medijskom tržištu preporučuje se), dok loša vijest
stvarno stanje stvari. I upravo to Novi pristup čitatelju gotovo svi tiskani mediji preživje- glasi da isto tako ni jedna guma
U posljednje vrijeme sve više čini ključ uspjeha na kojemu bi li. U tiskanim medijima radi puno nije zaslužila najbolju ocjenu
možemo čuti kako tiskane medije tiskani mediji trebali raditi kako Pojavom interneta kao medija više kreativnijih ljudi, a puno više (izvrstan).Na kraju se samo dvije
ne očekuje baš blistava budućnost. bi osigurali svoje mjesto među s neograničenim mogućnostima, briga trebala bi imati televizi- gume mogu pohvaliti ocjenom
Živimo u vremenu novih tehnolo- publikom. korisnik na dlanu može imati sve ja. S digitalnim kanalima dolazi i – vrlo preporučljivo, dok njih 14
gija svjesni da Internet mijenja relevantne informacije od kojih je mogućnost novih igrača, a velika ima srednju ocjenu preporučuje
način na koji se danas informira- Najbolji oglasni medij velika većina besplatna. Upravo prijetnja je i Internet, koji svojom se. Pobjednik je novi Bridgesto-
mo o događanjima u gradu, državi se zbog toga nameće pitanje kako mogućnošću sadržaja ugrožava neov adut Turanza T005, koji
i svijetu. Sve što nas zanima Novine više nisu samo papirnati i na koji način tiskani mediji koje televiziju. se pokazao nenadmašivim po
saznajemo putem portala, društve- medij. One su dostupne i na korisnik mora platiti mogu kon- suhom i mokrom te je tek nešto
nih mreža, televizije i drugih elek- Internetu i zato se moraju una- kurirati besplatnim informacija- Što se medija tiče, nikad se ne bučniji od očekivanoga. Drugi je
tronskih medija. S druge strane pređivati i prilagođavati zahtjev- ma na internetu. Možda ponekad događa da pojava novog sasvim nizozemski model Vredestein
padaju naklade, pojedini novinski noj publici. Već dulje vremena u teško ostvariv, no odgovor je jed- uništi nešto staro, već se staro Sportrac 5, koji praktički da i
brendovi nestaju s tržišta, oglasa javnosti se provlači priča kako je nostavan: novim načinom prezen- mora prilagođavati. nema slabu točku. J.H.
je u tiskovinama manje. Međutim, jedini uvjet za opstanak tiskanih tacije i pristupa čitatelju.
stanje je ipak malo drugačije. medija da se s portalom ujedine I najnoviji pokazatelji Svjetske Natječaj Europske unije
Iako su tiskani mediji naišli na u zajedničku priču. To bi donijelo Pojavom interneta kao medija s udruge novinskih izdavača
probleme i izazove koje donose dodatnu snagu medijima, budući neograničenim mogućnostima, pokazuju da novine doživlja- Za garanciju
nove tehnologije, ipak uspijeva- da su novine, kao i Internet, sva- korisnik na dlanu može imati vaju svojevrsnu novu mladost, kvalitete
ju pronaći svoj put do čitatelja te i kodnevni, sastavni dio života više sve relevantne informacije od ovaj put svestrano potpomo-
dalje nalaze način da prenesu kva- od milijardu ljudi diljem svijeta. kojih je velika većina besplatna. gnute izazovima i prednostima Oznaku Izvorno hrvatsko
litetne informacije. Međutim, mnogi smatraju kako Upravo se zbog toga nameće pi- novih tehnologija i novo uspo- nose visokokvalitetni domaći
su novine ipak najbolji oglasni tanje na koji način tiskani mediji stavljenih platformi za komu- proizvodi nastali kao rezultat
Unatoč krizi, novine neće izu- medij, što je u uvjetima borbe za koje korisnik mora platiti mogu nikaciju s čitateljima.. Novine razvojno inovacije ili dugo-
mrijeti. Umjesto toga, doći će do profit zacijelo važna, u nas često konkurirati besplatnim infor- imaju neospornu budućnost, a godišnje tradicije, a svi poduzet-
značajne transformacije i promjena zapostavljena dimenzija. Drugim macijama na internetu. Možda unatoč krizi pronalaze oružje u nici znakove kvalitete HGK
koje su u medijskoj industriji nužne riječima, za oglašivače su novine ponekad teško ostvariv, no kojem mogu dokazati svoju svr- zaštićene na međunarodnoj
za opstanak na tržištu i poslovni bolji izbor jer njihova poruka odgovor je jednostavan: novim sishodnost i potrebu. Najjasni- razini mogu steći uz bespovrat-
razvoj. Tako mnogi stručnja- “traje” cijeli dan, a ne samo par načinom prezentacije i pristupa ja formula za opstanak je defini- na sredstva. Potpora Europskog
ci predviđaju da će tiskani mediji sekundi ili minutu. Osim toga, čitatelju. tivno kvaliteta i samo kvaliteta, fonda za regionalni razvoj u
imati sjajnu budućnost u suživotu novinska reklama ne iritira koja će osigurati daljnji razvoj na vrijednosti od 7,5 milijuna
s internetskim portalima, jer čitatelje kao televizijska koju se uzburkanome i veoma nemirnome kuna omogućuje mikro, malim
medijskom tržištu. i srednjim poduzećima prijavu,
evaluaciju i dodjeljivanje znaka
kvalitete bez vlastitih ulaganja.
Cilj je povećanje prepoznatljiv-
osti kvalitete usluga i proizvoda
MSP-ova, čime će se osigurati
preduvjeti za povećanje prihoda
od prodaje, izvoza i ukupne
konkurentnosti i pridonijeti
stvaranju hrvatskog identite-
ta na zajedničkom i svjetskom
tržištu. Dodijeljenim bespovrat-
nim sredstvima će se sufinan-
cirati projektne aktivnosti koje
se odnose na ostvarivanje prava
uporabe znakova kvalitete:
Hrvatska kvaliteta i Izvorno
hrvatsko. J.H.
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12