Page 13 - Vinkovački list - 3. svibnja 2019.
P. 13
AK, 3.5.2019. VINKOVCI 13
Pametni tahografi uskoro Na projektu je zasada sudjelovalo nekoliko ljudi, a u planu joj je zaposliti još ljudi Potrošnja porasla za 5,7%,
Hrvatska MIKASA - odlučnošću 55. mjesec
među prvima uzastopno
do nove poslovne ideje
Hrvatska se među prvim Promet od trgovine na malo
zemljama u EU pripremila za Marija Mrkonjić, iz Cerića, u Hrvatskoj je u ožujku je pao na
uvođenje pametnih tahografa koji će djevojka koja je krajem prošle mjesečnoj razini, dok je na godišnjoj
domaćim prijevoznicima omogućiti godine osnovala MIKASA razini realno porastao za 5,7 posto,
da budu konkurentniji na tržištu, a Studio. Otvaranje firme bila je čime se nastavlja kontinuirani rast
istovremeno podići razinu sigur- svojevrsna reakcija na stanje u potrošnje već 55. mjesec za redom,
nosti cestovnog prometa. Prema državi u privatnom sektoru u objavio je DZS. Ukupan prilago-
regulativi EU, sva nova vozila koja kojem je po završetku fakulteta đen promet od trgovine na malo
se prvi put registriraju moraju biti bila zaposlena. Primijetila je što su ga u ožujku ostvarili svi
opremljena pametnim tahografom kako je stvorena klima u kojoj poslovni subjekti koji se bave tom
do 15. lipnja 2019. Stoga je HGK pri- mladima koji žele raditi, imaju djelatnošću, bez obzira na svoju
jevoznicima odlučila predstaviti sve znanja i sposobnosti, trebaju pretežnu djelatnosti, na mjesečnoj
novosti koje te promjene donose, godine truda i upornosti kako bi je razini, u odnosu na veljaču je pao
nastavivši tako tradiciju povezi- uspjeli i napredovali. Odlučila je za 1,8%. U nespecijaliziranim pro-
vanja Ministarstava pomorstva, “ne čekati bolje dane”, nego se davaonicama u prvom tromjeseč-
prometa i infrastrukture s gospo- upustiti u poduzetništvo, ostati ju u odnosu prema istom lanjskom
darstvenicima. U organizaciji HGK, u državi i pokušati za sebe, ali razdoblju promet je porastao za 1,2
na tradicionalnom godišnjem oku- i zaposlenike, te otvoriti firmu posto, dok se snažniji rast, za 9,5%,
pljanju VDO partnerskih radionica koja će biti mlada, pristupačna i bilježi u maloprodaji motornih
za tahografe u Hrvatskoj, predstav- pravedna prema svima. goriva i maziva. Nekoliko je trgo-
nici najvećeg proizvođača tahografa vačkih struka prošle godine zabilje-
u svijetu, tvrtke Continental VDO, Nikolina Živković žilo nominalne poraste prometa za
prezentirali su pametni tahograf Nikolina.zivkovic@novosti.hr više od 10% audio i video oprema,
pod nazivom VDO DTCO 4.0 koji je željezna roba, boje i staklo, električ-
prvi dobio službeno EU odobrenje. “Uvijek sam bila proaktivna i nije Mika, jer smo imali puno Marija, pa poznala je kako će firma u Zagrebu ni aparati za kućanstvo, namještaj
Tijekom prezentacije moglo se čuti me bilo strah ulaziti u nove projekte su nas morali razlikovati. Nadimak puno lakše napredovati i ostvariti itd za 14,3 posto, motorna vozila,
niz zanimljivosti vezanih uz teh- ako je za njih postojala strast i ako su prihvatili moji prijatelji i tako potencijal koji je za sada samo u dijelovi i pribor za motorna vozila,
ničko-tehnološke zahtjeve. Sate- sam vjerovala da je ono što radim sam do danas za većinu prijatelja planu. Vinkovce nije zaboravila, i motocikli i dijelovi za 10,4 posto,
litsko praćenje pozicije vozila, društveno korisno, a meni pruža ostala Mika. Kada sam razmišlja- za početak je roditelje nagovorila ostale nespecijalizirane prodavao-
mogućnost daljinskog slanja zadovoljstvo”, istaknula je Marija. la o nazivu firmu, MIKSA se sama da obiteljsku kuću u Ceriću katego- nice za 10%.NŽ
podataka s tahografa dok je Studirala je turizam i komunika- nametnula. Radim sa stanovima, a riziraju i pretvore u kuću za odmor.
vozilo u pokretu, samo su neke Natječaj za dodjelu nagrade
od prednosti pametnog tahografa
koji će omogućiti povećanje razine Unapređenje
sigurnosti na cestama i veću konku- zajednice
rentnost prijevoznika. N.Ž.
Nagrada se dodjeljuje kao:
Hrvatska turistička zajednica godišnja nagrada-pojedincima i
pravnim osobama za njihov izvan-
“Epic Week redan doprinos u zaštiti kulturne
in Croatia” baštine koji su ostvarili tijekom
2018.g., nagrada za životno dje-
lo-istaknutim pojedincima koji
su svojim izvanrednim doprino-
som i radom na zaštiti kulturne
baštine obilježili vrijeme u kojem
su djelovali i čiji rad čini zao-
kruženu cjelinu, a njihova djela
i ostvarenja ostaju trajno dobro
Republike Hrvatske i kao nagrada
za doprinos lokalnoj zajednici-po-
jedincima ili udrugama civilnoga
društva za doprinos lokalnoj
zajednici na očuvanju ili promociji
kulturne baštine. Prijedloge za
dodjelu „Nagrade Vicko Andrić“
mogu podnijeti građani, udruge
građana, ustanove, trgovačka
društva, tijela državne vlasti, tijela
lokalne i regionalne samouprave,
vjerske zajednice i druge fizičke i
pravne osobe. Detaljnije na stra-
nicama Ministarstva kulture. Pri-
jedlozi se primaju do 30. svibnja
2019. na adresu: Ministarstvo
kulture Republike Hrvatske, Odbor
„Nagrade Vicko Andrić“ , Runjani-
nova 2, 10000 Zagreb.NŽ
Hrvatska turistička zajednica cijske Nama je bitno Plan joj je u budućnosti promovira-
(HTZ) najavila je u četvrtak da zbog znanosti pa pokriti naše trošk- ti turizam u kontinentalnom dijelu
velikog interesa ponovno pokreće dobro razumije ove na zadovoljst- Hrvatske. Vjeruje kako Slavonija
promotivnu kampanju i nagradnu poduzetništvo i ekonomsku klimu vo svakog vlasni- može ponuditi puno, ali turisti
igru koja će u ovom izdanju biti u zemlji. Može se reći da nam je to ka, ali i turista koji nažalost nisu upoznati s raznoli-
nazvana “Epic Week in Croatia – u krvi. I da smo godinama odgajani dolazi u stan kosti i bogatstvom naših krajeva.
Returns“. HTZ kampanju pokreće na tako da želimo ugoditi svim našim To planira promijeniti. Također,
društvenim mrežama Croatia, Full gostima. “MIKASA Studio je Mi Casa na španjolskom znači moj vjeruje kako je iza nas vrijeme kada
of life - Facebook, Twitter i Insta- firma koja za vlasnike stanova i dom. Odlučila sam ne ići do kraja su turisti odmor gledali kroz plažu,
gramu koja je u svoja dosadašnja apartmana radi booking, check-in, sa stranim nazivom, nego umetnuti sunce i more. Današnji turist želi
4 izdanja ostvarila doseg od preko check-out i održava apartmane. dio svoje osobnosti i otvoriti doživljaj, kulturu, lokalne ljude i
60 milijuna ljudi. Kampanja će biti To nije agencijski posao u kojem Mikasu u kojoj se nalazi dio mene, hranu. Misli da Vinkovci tu mogu
aktivna od 26. travnja do 15. svibnja se gleda velika zarada, nego a dio doma u kojem se svi osjećaju profitirati i napraviti predivnu priču
na tržištima Njemačke, Velike prije svega zadovoljstvo vlasnika kao u vlastitom”, pojasnila je. Pre- za sve posjetitelje.
Britanije, Italije, Poljske, Češke stanova, ali i gostiju koji dolaze
itd, a sudjelovati mogu i ljubitelji na odmor. Kroz brojna putovanja, “U Vinkovce ću se uvijek “Ako imate želju, uporni ste i
putovanja iz Hrvatske. Nastavak shvatila sam kako je zadovolj- vraćati, nadam se s velikim vjerujete u posao kojim se želite
kampanje pokreću i ove godine, stvo destinacijom često uvjetova- brojem turista. Radit ću na baviti, svakako se odlučite za opciju
i to na zahtjev samih fanova koji no smještajem i osobom koja vas promociji turizma u našim da stvorite okuženje u kojem ćete
su brojnim porukama izrazili velik dočeka u apartmanu. MIKASA želi krajevima, a možda jednog Vi i Vaši zaposlenici biti zadovolj-
interes i želju za sudjelovanjem u svakom turistu pristupiti individu- dana firmu skroz preselim ni. Uvijek se možete obratiti birou
nagradnoj igri. “Upravo zbog toga alno, biti na raspolaganju i stvoriti u Vinkovce, vidjet ćemo” za zapošljavanje, vidjeti koje su Vam
očekujemo odličan odaziv i promo- prijateljsku atmosferu”, objašnja- opcije i kako provjeriti profitabil-
tivne rezultate tijekom provedbe va. “Godinama su me u obitelji zvali nost svoje poslovne ideje. Naravno,
ovog nastavka kampanje u sklopu okružite se dobrim ljudima i tražite
kojeg ćemo Hrvatsku ponovno njihovo iskreno mišljenje. Moj savjet
prikazati kao zemlju bogate i široke je da trebamo nove stvari, nove
ponude u kojoj svatko može pronaći poduzetnike i novu ekonomsku
brojne zanimljivosti za sebe”, rekao klimu, a ako nećemo mi mladi raditi
je direktor HTZ-a Staničić. N.Ž na promjeni, tko će?”, zaključila je
Marija.
Pametni tahografi uskoro Na projektu je zasada sudjelovalo nekoliko ljudi, a u planu joj je zaposliti još ljudi Potrošnja porasla za 5,7%,
Hrvatska MIKASA - odlučnošću 55. mjesec
među prvima uzastopno
do nove poslovne ideje
Hrvatska se među prvim Promet od trgovine na malo
zemljama u EU pripremila za Marija Mrkonjić, iz Cerića, u Hrvatskoj je u ožujku je pao na
uvođenje pametnih tahografa koji će djevojka koja je krajem prošle mjesečnoj razini, dok je na godišnjoj
domaćim prijevoznicima omogućiti godine osnovala MIKASA razini realno porastao za 5,7 posto,
da budu konkurentniji na tržištu, a Studio. Otvaranje firme bila je čime se nastavlja kontinuirani rast
istovremeno podići razinu sigur- svojevrsna reakcija na stanje u potrošnje već 55. mjesec za redom,
nosti cestovnog prometa. Prema državi u privatnom sektoru u objavio je DZS. Ukupan prilago-
regulativi EU, sva nova vozila koja kojem je po završetku fakulteta đen promet od trgovine na malo
se prvi put registriraju moraju biti bila zaposlena. Primijetila je što su ga u ožujku ostvarili svi
opremljena pametnim tahografom kako je stvorena klima u kojoj poslovni subjekti koji se bave tom
do 15. lipnja 2019. Stoga je HGK pri- mladima koji žele raditi, imaju djelatnošću, bez obzira na svoju
jevoznicima odlučila predstaviti sve znanja i sposobnosti, trebaju pretežnu djelatnosti, na mjesečnoj
novosti koje te promjene donose, godine truda i upornosti kako bi je razini, u odnosu na veljaču je pao
nastavivši tako tradiciju povezi- uspjeli i napredovali. Odlučila je za 1,8%. U nespecijaliziranim pro-
vanja Ministarstava pomorstva, “ne čekati bolje dane”, nego se davaonicama u prvom tromjeseč-
prometa i infrastrukture s gospo- upustiti u poduzetništvo, ostati ju u odnosu prema istom lanjskom
darstvenicima. U organizaciji HGK, u državi i pokušati za sebe, ali razdoblju promet je porastao za 1,2
na tradicionalnom godišnjem oku- i zaposlenike, te otvoriti firmu posto, dok se snažniji rast, za 9,5%,
pljanju VDO partnerskih radionica koja će biti mlada, pristupačna i bilježi u maloprodaji motornih
za tahografe u Hrvatskoj, predstav- pravedna prema svima. goriva i maziva. Nekoliko je trgo-
nici najvećeg proizvođača tahografa vačkih struka prošle godine zabilje-
u svijetu, tvrtke Continental VDO, Nikolina Živković žilo nominalne poraste prometa za
prezentirali su pametni tahograf Nikolina.zivkovic@novosti.hr više od 10% audio i video oprema,
pod nazivom VDO DTCO 4.0 koji je željezna roba, boje i staklo, električ-
prvi dobio službeno EU odobrenje. “Uvijek sam bila proaktivna i nije Mika, jer smo imali puno Marija, pa poznala je kako će firma u Zagrebu ni aparati za kućanstvo, namještaj
Tijekom prezentacije moglo se čuti me bilo strah ulaziti u nove projekte su nas morali razlikovati. Nadimak puno lakše napredovati i ostvariti itd za 14,3 posto, motorna vozila,
niz zanimljivosti vezanih uz teh- ako je za njih postojala strast i ako su prihvatili moji prijatelji i tako potencijal koji je za sada samo u dijelovi i pribor za motorna vozila,
ničko-tehnološke zahtjeve. Sate- sam vjerovala da je ono što radim sam do danas za većinu prijatelja planu. Vinkovce nije zaboravila, i motocikli i dijelovi za 10,4 posto,
litsko praćenje pozicije vozila, društveno korisno, a meni pruža ostala Mika. Kada sam razmišlja- za početak je roditelje nagovorila ostale nespecijalizirane prodavao-
mogućnost daljinskog slanja zadovoljstvo”, istaknula je Marija. la o nazivu firmu, MIKSA se sama da obiteljsku kuću u Ceriću katego- nice za 10%.NŽ
podataka s tahografa dok je Studirala je turizam i komunika- nametnula. Radim sa stanovima, a riziraju i pretvore u kuću za odmor.
vozilo u pokretu, samo su neke Natječaj za dodjelu nagrade
od prednosti pametnog tahografa
koji će omogućiti povećanje razine Unapređenje
sigurnosti na cestama i veću konku- zajednice
rentnost prijevoznika. N.Ž.
Nagrada se dodjeljuje kao:
Hrvatska turistička zajednica godišnja nagrada-pojedincima i
pravnim osobama za njihov izvan-
“Epic Week redan doprinos u zaštiti kulturne
in Croatia” baštine koji su ostvarili tijekom
2018.g., nagrada za životno dje-
lo-istaknutim pojedincima koji
su svojim izvanrednim doprino-
som i radom na zaštiti kulturne
baštine obilježili vrijeme u kojem
su djelovali i čiji rad čini zao-
kruženu cjelinu, a njihova djela
i ostvarenja ostaju trajno dobro
Republike Hrvatske i kao nagrada
za doprinos lokalnoj zajednici-po-
jedincima ili udrugama civilnoga
društva za doprinos lokalnoj
zajednici na očuvanju ili promociji
kulturne baštine. Prijedloge za
dodjelu „Nagrade Vicko Andrić“
mogu podnijeti građani, udruge
građana, ustanove, trgovačka
društva, tijela državne vlasti, tijela
lokalne i regionalne samouprave,
vjerske zajednice i druge fizičke i
pravne osobe. Detaljnije na stra-
nicama Ministarstva kulture. Pri-
jedlozi se primaju do 30. svibnja
2019. na adresu: Ministarstvo
kulture Republike Hrvatske, Odbor
„Nagrade Vicko Andrić“ , Runjani-
nova 2, 10000 Zagreb.NŽ
Hrvatska turistička zajednica cijske Nama je bitno Plan joj je u budućnosti promovira-
(HTZ) najavila je u četvrtak da zbog znanosti pa pokriti naše trošk- ti turizam u kontinentalnom dijelu
velikog interesa ponovno pokreće dobro razumije ove na zadovoljst- Hrvatske. Vjeruje kako Slavonija
promotivnu kampanju i nagradnu poduzetništvo i ekonomsku klimu vo svakog vlasni- može ponuditi puno, ali turisti
igru koja će u ovom izdanju biti u zemlji. Može se reći da nam je to ka, ali i turista koji nažalost nisu upoznati s raznoli-
nazvana “Epic Week in Croatia – u krvi. I da smo godinama odgajani dolazi u stan kosti i bogatstvom naših krajeva.
Returns“. HTZ kampanju pokreće na tako da želimo ugoditi svim našim To planira promijeniti. Također,
društvenim mrežama Croatia, Full gostima. “MIKASA Studio je Mi Casa na španjolskom znači moj vjeruje kako je iza nas vrijeme kada
of life - Facebook, Twitter i Insta- firma koja za vlasnike stanova i dom. Odlučila sam ne ići do kraja su turisti odmor gledali kroz plažu,
gramu koja je u svoja dosadašnja apartmana radi booking, check-in, sa stranim nazivom, nego umetnuti sunce i more. Današnji turist želi
4 izdanja ostvarila doseg od preko check-out i održava apartmane. dio svoje osobnosti i otvoriti doživljaj, kulturu, lokalne ljude i
60 milijuna ljudi. Kampanja će biti To nije agencijski posao u kojem Mikasu u kojoj se nalazi dio mene, hranu. Misli da Vinkovci tu mogu
aktivna od 26. travnja do 15. svibnja se gleda velika zarada, nego a dio doma u kojem se svi osjećaju profitirati i napraviti predivnu priču
na tržištima Njemačke, Velike prije svega zadovoljstvo vlasnika kao u vlastitom”, pojasnila je. Pre- za sve posjetitelje.
Britanije, Italije, Poljske, Češke stanova, ali i gostiju koji dolaze
itd, a sudjelovati mogu i ljubitelji na odmor. Kroz brojna putovanja, “U Vinkovce ću se uvijek “Ako imate želju, uporni ste i
putovanja iz Hrvatske. Nastavak shvatila sam kako je zadovolj- vraćati, nadam se s velikim vjerujete u posao kojim se želite
kampanje pokreću i ove godine, stvo destinacijom često uvjetova- brojem turista. Radit ću na baviti, svakako se odlučite za opciju
i to na zahtjev samih fanova koji no smještajem i osobom koja vas promociji turizma u našim da stvorite okuženje u kojem ćete
su brojnim porukama izrazili velik dočeka u apartmanu. MIKASA želi krajevima, a možda jednog Vi i Vaši zaposlenici biti zadovolj-
interes i želju za sudjelovanjem u svakom turistu pristupiti individu- dana firmu skroz preselim ni. Uvijek se možete obratiti birou
nagradnoj igri. “Upravo zbog toga alno, biti na raspolaganju i stvoriti u Vinkovce, vidjet ćemo” za zapošljavanje, vidjeti koje su Vam
očekujemo odličan odaziv i promo- prijateljsku atmosferu”, objašnja- opcije i kako provjeriti profitabil-
tivne rezultate tijekom provedbe va. “Godinama su me u obitelji zvali nost svoje poslovne ideje. Naravno,
ovog nastavka kampanje u sklopu okružite se dobrim ljudima i tražite
kojeg ćemo Hrvatsku ponovno njihovo iskreno mišljenje. Moj savjet
prikazati kao zemlju bogate i široke je da trebamo nove stvari, nove
ponude u kojoj svatko može pronaći poduzetnike i novu ekonomsku
brojne zanimljivosti za sebe”, rekao klimu, a ako nećemo mi mladi raditi
je direktor HTZ-a Staničić. N.Ž na promjeni, tko će?”, zaključila je
Marija.