Page 23 - Vinkovački list - 7. velljače 2020.
P. 23
AK, 7.2.2020. MAGAZIN 23

Vrlo Aplikacija koja vrlo dobro surađuje s umjetnom inteligencijom
vjerojatno
ćete i vi
iz ormara
izvaditi
ovaj trendi
komad u
koji ste
investirali
prošle
modne
sezone

Aplikacija koja

omogućuje da

bina- okosnicu njihovih kolekcija u pro- vidite emocije
cije osmišljavaju upravo s ovim ljetnoj sezoni, a za mnoge od
sakoima u raznim bojama, a mi njih ove je godine to upravo sako Aplikacija funkcionira bez interneta
volimo kad se u ove prevrtljive kariranog uzorka. Naime, on više zahvaljujući procesoru i umjetnoj inteligenciji
zimske dane bojama unese pozitiva nije prvenstveno muškog kroja i
i vedrina. Sakoi u boji odlično će sivih crta, već ga polako viđamo u Huawei je razvio apli- Aplikacija Tomasza Bileckog kako bi zabi-
podići i najjednostavnije kom- niz atraktivnih varijacija na temu, kaciju koja pruža slijepima ujedinjuje lježio svaku od sedam emocija.
binacije te običan par traperica zbog čega nikako ne može postati mogućnost da “vide” ili dožive misiju Zvukovi su morali biti kratki,
i tenisica učiniti kombinacijom monoton, već se spretno prila- emocije na licima sugovorni- Huaweija da sažeti, jednostavni i neinva-
za svaku priliku, a ove zime pre- gođava svakoj sezoni, svakom ka rabeći tehnologiju umjetne ustupi nove zivni za korisnike i njihovo
poručujemo i igru s jednobojnim stilu i svakoj ženskoj garderobi. inteligencije. Facing Emotions tehnologije okruženje. Zvukovi su testirani
haljinama ili plisiranim suknjama. Donosimo vam nekoliko, nama aplikacija koristi odličnu svima, od strane slijepih korisnika
Sniženja zimskih trendova najdražih novih modela koji nas kameru i umjetnu inteligen- osobito koji su ih ocijenili kao lake za
se polako približavaju kraju, uvjeravaju u odličnu funkciju ovog ciju na Huawei Mate 20 Pro onima koji razumijevanje i lako pamtljive.
modni nas brendovi približava- komada koji se mora naći u svakom pametnom telefonu kako ih najviše Tijekom razvoja, razmišljalo
ju komadima koji će činiti samu ormaru. bi preveo sedam temeljnih trebaju se i o svakodnevnom korište-
ljudskih emocija u sedam nju aplikacije u smislu njenog
Ovaj model robusnih cipela će biti veliki hit ove sezone osnovnih zvukova. Tako slijepi neometanog hands-free kori-
i slabovidni imaju mogućnost štenja. “Zvukovi koje sam želio
Odvažne bijele iskusiti više i razumjeti bolje osmisliti trebali su biti speci-
hit gležnjače komunicirajući s drugima. fični za svaku emociju te ne
Facing Emotions projekt ometati ostale sudionike u
stvoren je kako bi pomicao razgovoru”, izjavio je pritom
granice mogućnosti umjetne Tomasz Bilecki, dizajner
inteligencije. Upitavši se kako zvuka. NŽ
može pomoći slijepim i sla-
Kako pričamo o bijeloj boji u mekanih dolčevita i udobnog bovidnim osobama da dožive
svijetu obuće obično mislimo na kroja mom jeansa. Ovaj tip cipela više, Huawei je stvorio uni-
klasične tenisice, ali ove zimski izuzetno je udoban, a lijepo se verzalnu aplikaciju koristeći
i jesenski trend bijelih gležnjača kombinira i s haljinama cvjetnog snagu umjetne inteligenci-
i čizmica postaje sve veći. uzorka, lepršavim suknjama te je. Učeći je da analizira izraze
Mnogima to izgleda malo previše traper-jaknama. Zavirite u naše lica i osjećaje koji iz njih dolaze
odvažno i napadno, ali činjenica trgovine te pronađite jedan od te ih pretvara u zvuk, kreiran
je da nezamjenjive crne gležnjače modela bijelih gležnjača ravnih je novi jezik za slijepe kako
imaju ozbiljnu konkurenciju. potplata koje će se nositi i na bi „vidjeli“ osjećaje. Koristeći
Police trgovina su pune bijelih hrvatskim ulicama.NŽ stražnje kamere uređaja, apli-
gležnjača i čizmica koje stižu u kacija skenira lice osobe s
svim oblicima, svih tipova i visina kojom slijepa osoba razgovara
potpetica, najčešće u kombinaci- i identificira elemente lica: oči,
ji sa zanimljivim zip-kopčanjima i nos, obrve i usta, kao i njihovo
crnim detaljima. Modne blogerice reagiranje tijekom razgovora.
u zadnje vrijeme najviše vole nositi Umjetna inteligencija potom
bijele gležnjače na vezanje ravnih pretvara uočenu emociju
potplata. Ako ćemo izvesti neki u zvuk koji je prethodno
zaključak temeljen na pristiglim definiran, a koji proizlazi iz
proljetnim kolekcijama u hrvatske uređaja. Sve se ovo događa u
trgovine, ali i na popularne webs- realnom vremenu i bez inter-
hopove, upravo će ovaj model netske veze pomoću snage
izdržljivih cipela biti veliki hit procesora i umjetne inteli-
i na hrvatskim ulicama. Bijele gencije kojom je opremljen
gležnjače s crnim potplatom koji telefon. Ključna komponenta
upada u oči ili umjerenijim svje- cijelog uspjeha je zvuk kreiran
tlijim potplatom odlično upotpu- od strane slijepog kompozitora
njuje urbane stilske kombinacije
sastavljene od prevelikih trenirki,
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28