Page 5 - Vinkovački list - 20. ožujka 2020.
P. 5
AK, 20.3.2020. 5
Razrednici
moraju svaki
radni dan u
virtualnim
razredima
od 5. do 8.
razreda u
osnovnim
školama i
od 1. do 4.
razreda u
srednjim
školama
podsjetiti
učenike
na dnevni
raspored i
uputiti ih
na sadržaje
potrebne za
ostvarivanje
nastave taj
dan
edi imaju nastavu preko sustava Škola za život
učenik ovaj tjedan nije došao u Korisno je i da učenici imaju jasne uslugu pomoćnika u nastavi
školu. Podsjetimo, razrednici bi domaće zadaće kako bi se mogao istu mogu nastaviti koristiti u
trebali svaki radni dan u virtual- pratiti njihov rad. Iz Ministar- školi ako učenik dolazi u školu ili
nim razredima od 5. do 8. razreda stva obrazovanja napominju i da kod kuće ako učenik ostaje kod
u osnovnim školama i od 1. do 4. će mentori u Školi za život kon- kuće. Međutim, u ovome drugom
razreda u srednjim školama pod- tinuirano raditi na izradi novih slučaju potrebna je suglasnost
sjetiti učenike na dnevni raspored digitalnih sadržaja te po potrebi roditelja i pomoćnika. Uslugu
i uputiti ih na sadržaje potrebne davati potporu nastavnicima u je moguće koristiti u vremen-
za ostvarivanje nastave taj dan. izradi vlastitih materijala, osmi- skom opsegu koji je potreban za
Predmetni nastavnici trebaju šljavanju dodatnih materijala te praćenje nastave na daljinu, a
davati i upute vezano uz kori- dodatnih aktivnosti koje učenici najviše koliko je učenik koristio
štenje materijala u udžbenici- izrađuju samostalno. Treba napo- uslugu pomoćnika u nastavi u
ma te samostalnog rada učenika. menuti i da učenici koji koriste školi.
Razrednici
moraju svaki
radni dan u
virtualnim
razredima
od 5. do 8.
razreda u
osnovnim
školama i
od 1. do 4.
razreda u
srednjim
školama
podsjetiti
učenike
na dnevni
raspored i
uputiti ih
na sadržaje
potrebne za
ostvarivanje
nastave taj
dan
edi imaju nastavu preko sustava Škola za život
učenik ovaj tjedan nije došao u Korisno je i da učenici imaju jasne uslugu pomoćnika u nastavi
školu. Podsjetimo, razrednici bi domaće zadaće kako bi se mogao istu mogu nastaviti koristiti u
trebali svaki radni dan u virtual- pratiti njihov rad. Iz Ministar- školi ako učenik dolazi u školu ili
nim razredima od 5. do 8. razreda stva obrazovanja napominju i da kod kuće ako učenik ostaje kod
u osnovnim školama i od 1. do 4. će mentori u Školi za život kon- kuće. Međutim, u ovome drugom
razreda u srednjim školama pod- tinuirano raditi na izradi novih slučaju potrebna je suglasnost
sjetiti učenike na dnevni raspored digitalnih sadržaja te po potrebi roditelja i pomoćnika. Uslugu
i uputiti ih na sadržaje potrebne davati potporu nastavnicima u je moguće koristiti u vremen-
za ostvarivanje nastave taj dan. izradi vlastitih materijala, osmi- skom opsegu koji je potreban za
Predmetni nastavnici trebaju šljavanju dodatnih materijala te praćenje nastave na daljinu, a
davati i upute vezano uz kori- dodatnih aktivnosti koje učenici najviše koliko je učenik koristio
štenje materijala u udžbenici- izrađuju samostalno. Treba napo- uslugu pomoćnika u nastavi u
ma te samostalnog rada učenika. menuti i da učenici koji koriste školi.