Page 7 - Vinkovački list - 16. listopada 2020.
P. 7
AK, 16.10.2020. VINKOVCI 7

Likovna radionica Dječjeg doma Sv. Ana – Cerna 2020.

25 godina

likovnih

radionica

Sv. Ane
Zbog korone prvi put u 25 godina
velika ljetna radionica u Supetru nije Nacionalni stožer odredio je početkom tjedna nove mjere koje se ponajviše odnose na ugostitelje
održana, ali je kontinuitet održavanja
radionica ipak zadržan Krunoslav Capak: napravit

Dvadeset i peta, jubilarna svi umjetnici sudionici domskih ćemo sve da više nikada ne
Likovna radionica Dječjeg radionica su vrsni likovni dođe do lockdowna
doma Sv. Ana Vinkovci održana pedagozi. Njihove kompetenci- Jučer smo u Vukovar- svakom gostu. Na ulazu u objekt
je na domskoj vikendici u Cerni je su bitno polazište za ostvare- sko-srijemskoj županiji imali
10. listopada uz sudjelovanje nje razvoja kreativnosti djece što 34 novozaražene osobe, 13 i drugdje na vidnom mjestu
dvanaest likovnih umjetnika, je jedan od prioritetnih ciljeva osoba je Vinkovaca, četiri su iz
ali, nažalost, ovaj put bez djece. svih naših likovnih radionica. Vukovara, četiri iz Antina, tri iz u objektu mora biti istaknuta
Djeca su navikla na interakciju s Ivankova te po jedna iz Mikluše-
Aneta Pšihistal umjetnicima, a ovogodišnji nedo- vaca, Retkovaca, Cerne, Cerića, obavijest o maksimalnom dopušte-
aneta.psihistal@novosti.hr statak radionica za djecu samo Štitara, Županje, Bošnjaka,
stariji korisnici doma uspjeli su Vrbanje, Andrijaševaca i Nuštra. nom broju gostiju koji se smiju
Zbog epidemioloških razloga, razumjeti bez puno objašnjavanja.
po prvi put u zadnjih 25 godina, To potvrđuje kako ne griješimo Franjo Sorčik nalaziti unutar objekta. Ogra-
velika ljetna radionica u dječjem vodeći se shvaćanjem kako je franjo.sorcik@novosti.hr
odmaralištu u Supetru nije mogla umjetnost ne samo potrebna u ničenje broja posjetitelja može
biti održana, ali unatoč svim životu čovjeka nego i važna u Od početka epidemije, ukupan
neprilikama koje je prouzro- odgoju djece”, ističe ravnateljica broj oboljelih osoba je 1.136, od se postići na način da se na raspo-
čila korona, Likovna radionica Zrinka Mikić napominjući kako je kojih se 978 osoba oporavilo, a
ove godine ipak nije izostala. financijsku potporu za održavanje ukupno je 18 preminulih osoba. laganje stavi onaj broj stolova
Na žalost, zbog mjera prevenci- svake, a tako i ove 25. jubilarne Trenutno su u županiji 22 osobe
je rad s djecom nije bio moguć, likovne radionice, osigurao Grad hospitalizirane zbog COVID-19 koji je moguće postaviti tako da
pa su umjetnici izvodili samo Vinkovci još jednom pokazavši bolesti. U protekla 24 sata testirano
svoj umjetnički rad. Sudjelova- kako vodstvo grada shvaća da je 209 osoba, te je ukupno testi- su stolovi međusobno udaljeni
lo je dvanaest akademski obra- održavanje likovnih radionica ranih do sada na području
zovanih umjetnika – likovnih ima važnost za razvoj ne samo županije 13.922. U samoizolaci- najmanje 3 m, a za svakog gosta u
pedagoga iz Vinkovaca i Osijeka: kreativnosti nego i emocionalnih ji na području županije nalazi se
Željko Ašperger, Ivan Bogović, i socijalnih kompetencija djece. 971 osoba. A zbog pogoršane epi- prostoru treba biti osigurano 4 m2
Ana Čolaković, Dejan Duraković, demiološke situacije, Stožer civilne
Vjekoslav Filipović, Goran Ovogodišnji, kao i reprezen- zaštite Republike Hrvatske donio površine prostora. Ulazak gostiju
Kujundžić, Tomislav Livaja, Iva tativni radovi svih umjetnika niz novih epidemioloških mjera.
Muškić, Ana Pichler Schmidt, koji su sudjelovali na radioni- Ravnatelj Hrvatskog zavoda za regulira se na način da sljedeći
Nikolina Starčević Vorgić, Andrej cama tijekom prethodnih 25 javno zdravstvo Krunoslav Capak
Tomić i Marko Šošić, voditelj. godina, bit će izloženi u Galeriji poručio je u ponedjeljak kako će posjetitelj ili skupina posjetite-
likovnih umjetnost Slavka Kopača napraviti sve da više nikad ne
„Nemogućnost organizira- u Vinkovcima. Otvorenje izložbe dođe do potpunog ili segmental- lja može ući tek kad prethodna
nja likovne radionice s djecom najavljeno je za 3. prosinca 2020. nog lockdowna. Istaknuo je kako
smatramo velikim gubitkom jer godine. su maske obvezne u zatvorenim skupina posjetitelja napusti
prostorima ali i, govoreći o nošenju
maski na otvorenom, napomenuo 1.136SLUČAJAprostor objekta. Fizički razmak
da se to odnosi na sve situacije
gdje se ne može održati razmak, između pojedinih grupa posjetite-
npr. ispred bankomata, na stajali- lja mora biti najmanje 1,5 m. Stožer U VSŽ
štima autobusa, tramvaja. Nacio- je objavio i mjere za okupljanja na
nalni stožer civilne zaštite objavio
je u utorak i odluku prema kojoj je kojima će biti prisutno više od 50
svim ugostiteljima zabranjen rad
nakon ponoći. Ugostiteljski objekti ljudi. Naime, organizatori okup-
smiju raditi od 6 sati ujutro do 24
sata. Odluka se odnosi i na pru- 978ljanja koji očekuju dolazak više OPORAVLJENIH
žatelje ugostiteljskih usluga u U VSŽ
domaćinstvu i obiteljska poljopri- od 50 sudionika obvezni su teri-
vredna gospodarstva, a ne odnosi torijalno nadležnoj službi civilne
se na hotele, kampove i privatni zaštite Ravnateljstva civilne
smještaj. Posebno je naglašeno i da
se na prijedlog županijskih stožera zaštite putem elektroničke pošte
civilne zaštite radno vrijeme ugo-
stiteljskih objekata i drugih pruža- županijskog centra 112, najkasni-
telja ugostiteljskih usluga može, za
područje pojedine jedinice lokalne je 48 sati prije planiranog početka 19PREMINULIH
i područne samouprave, dodatno okupljanja, dostaviti obavijest o U VSŽ
ograničiti. U prostoru ugostitelj- održavanju okupljanja. Obavijest
skog objekta dopušta se onoliko mora sadržavati svrhu, mjesto,
osoba koliko ih objekt može primiti
na način da korisna površina dan i vrijeme održavanja okup-
objekta ima 4 m2 površine po
ljanja, podatke o kontakt osobi i

očekivani broj sudionika. Organi- SLUČAJA U RH
zatori koji su okupljanje prijavili

22.534sukladno Zakonu o javnom oku-

pljanju nisu obvezni Ravnateljstvu
civilne zaštite dostaviti obavijest
o održavanju okupljanja. Orga-
nizatori okupljanja na kojima je

prisutno više od pedeset sudionika

obvezni su voditi pisanu evidenci-

OPORAVLJENI U RHju sudionika sukladno uputama i

preporukama Hrvatskog zavoda

za javno zdravstvo. Evidenciju je 18.628
potrebno čuvati najmanje 14 dana.
Za vrijeme okupljanja svi sudionici
obvezni su pridržavati se općih pro-

tuepidemijskih mjera i posebnih

preporuka i uputa Hrvatskog

zavoda za javno zdravstvo. Ako

PREMINULIH U RHse utvrdi da je netko od sudionika

okupljanja zaražen virusom SARS-
CoV-2, organizator okupljanja je
obvezan u najkraćem roku eviden- 344
ciju sudionika dostaviti teritorijal-
no nadležnoj službi civilne zaštite
Ravnateljstva civilne zaštite
putem elektroničke pošte župa-

nijskog centra 112. Ažurirano: 15.10.2020.,09:58
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12