Svaki predsjednički kandidat na promidžbu može potrošiti do osam milijuna kuna, a prema podacima Državnog izbornog povjerenstva, do protekloga vikenda 11 kandidata na izbornu promidžbu potrošilo je nešto manje od sedam milijuna kuna.
Većinu tih troškova čine troškovi aktualne predsjednice Kolinde Grabar-Kitarović, 2,75 milijuna, nezavisnog Miroslava Škore, 2,24 milijuna, te SDP-ova kandidata Zorana Milanovića, 1,32 milijuna kuna. Trošak ostalih osam kandidata zajedno iznosi tek nešto više od 370 tisuća kuna.
Od tog iznosa, 209.000 kuna otpada na troškove nezavisnog Darija Juričana, 88.500 kuna troškovi su Katarine Peović, kandidatkinje Radničke fronte i Socijalističke radničke partije Hrvatske, a 37.500 kuna troškovi su Dejana Kovača, predsjedničkog kandidata HSLS-a. Ivan Pernar, kandidat istoimene stranke, na promidžbu je do ovog vikenda potrošio nešto više od 21 tisuću kuna, nezavisna kandidatkinja Dalija Orešković 12.700, kandidat stranke DESNO Anto Đapić tek 2.500 kuna. Ima i onih koji su izvijestili da nisu imali nikakvih troškova, a to su nezavisni Mislav Kolakušić i kandidat Hrvatske stranke svih kajkavaca, štokavaca i čakavaca Nedjeljko Babić.
Nešto više od 2,8 milijuna kuna darovali su građani i tvrtke za 11 predsjedničkih kandidata do ovoga vikenda. U dobivenim donacijama prednjači Grabar-Kitarović, 1,5 milijuna kuna, slijede Milanović, koji je od donatora dobio nešto manje od 700 tisuća kuna, te Škoro, 338 tisuća kuna.
Izvješća koje je svih 11 kandidata podnijelo u propisanom roku, do ponoći 14. prosinca, prva su koja su morali podnijeti i dala su prvi uvid u financijsku stranu izborne promidžbe.