Provedeno je istraživanje koje pokazuje da je 72% mladih u Hrvatskoj zabrinuto za budući posao, a više od polovice ispitanih nije sigurno čime se želi baviti u budućnosti.
Projekt FutureProof pokrenut je kako bi se mladima pomoglo da osvijeste svoje talente, maksimalno razviju svoje potencijale te tako pronađu idealnu profesiju, priopćili su iz Hrvatskog Telekoma (HT) napomenuvši da je inicijalni pokretač projekta Deutsche Telekom.
U sklopu projekta predstavljena je i istoimena besplatna aplikacija, dostupna i na hrvatskom jeziku koja, kako ističu iz HT-a, pomaže mladima otkriti vlastite skrivene talente putem personaliziranog iskustva, uzimajući u obzir ključne trendove u svijetu tržišta rada. Uz aplikaciju je dostupan i online HUB koji sadrži savjete kako napisati životopis, pripremiti se za razgovor za posao ili unaprijediti svoj profil na društvenim mrežama.
Istraživanje je pokazalo i da bi 66% mladih u Hrvatskoj željelo svoje interese i hobije pretvoriti u profesionalnu karijeru te bi voljeli dobiti savjete od uspješnih osoba koje su prošle takav profesionalni put, a isto toliko ih je također pokazalo interes za korištenjem digitalnih platformi u razvoju svoje karijere.
“Projektom FutureProof uz poruku Ti oblikuješ svoju budućnost, mladima osiguravamo vrlo korisnu praktičnu podršku koja će im biti od velike koristi jer će ih osvijestiti o njihovim potencijalima od kojih su im neki možda poznati, dok su drugi skriveni, ali opet prisutni. Hrvatski Telekom želi pomoći Generaciji Z da iskoriste sve prilike koje im pruža tehnologija, a to je posebno važno u ovom trenutku kad se mladima budućnost čini posebno neizvjesnom”, izjavila je direktorica Sektora za brend Hrvatskog Telekoma Branka Bajt.
Projekt će pratiti i posebna međunarodna kampanja koja će biti prisutna na digitalnim kanalima kao što su Instagram, YouTube, Snapchat, TikTok i Spotify.