10 C
Vinkovci
Četvrtak, 25. travnja 2024.

Privode se kraju radovi na mostu u Boškovićevoj ulici

Više od autora

- vl promo-
Franjo Sorčik
Franjo Sorčik
franjo.sorcik@novosti.hr

Već gotovo dva mjeseca zatvoren je most preko Bosuta u ulici Ruđera Boškovića u Vinkovcima. Izazvalo je samo zatvaranje negodovanje kod građana, ponajprije vozača, koji su morali mijenjati svoje svakodnevne rute. No, sigurnost mora biti na prvom mjestu, a upravo to će se postići završetkom ovih radova, most će postati kvalitetniji i sigurniji i za pješake i za vozače.

Trajanje radova planirano je od 22. listopada do 31. prosinca, nije stoga još puno ostalo do ponovnog puštanja ovog mosta u promet.

Ovih dana obavljeno je asfaltiranje pješačkih staza, a trenutno su u tijeku i pripreme za asfaltiranje kolnika. Što se tiče samog mosta, on je dugačak 118 metara, a vizualnim pregledom utvrđeno je da je betonska konstrukcija upornjaka, stupišta i kontinuirane ploče u relativno dobrom stanju te je rađena samo površinska sanacija. I čelična je konstrukcija mosta bila u relativno dobrom stanju, pa je rađena površinska sanacija nosive čelične konstrukcije, a potpuno korodirani limovi zamijenjeni su novim. Radovi podrazumijevaju i zamjenu svih ležajeva na stupištima i upornjacima, a zbog proširenja biciklističko-pješačke staze ugrađuju se i novi slivnici.


Radovi na ovom mostu dio su radova na projektu rekonstrukcije državne ceste DC55, na dionici Ulice Ruđera Boškovića u Vinkovcima u duljini od 1.145 metara, vrijednih gotovo 22 milijuna kuna.

Podsjetimo, projektom se predviđa novi ulični profil na način da se četvero tračni kolnik smanji na tri trake od kojih bi srednja traka služila za lijeve skretače u zonama križanja. Raskrižja s priključnim ulicama će se urediti u dužini lepeza, osim na raskrižju Ulice Ruđera Boškovića i Matije Gupca. Zbog nepreglednosti navedenog raskrižja te velikog broja teretnih vozila, a kao mjera sanacije opasnog mjesta, na raskrižju se predviđa regulacija prometa svjetlosnom signalizacijom. Pješačke i biciklističke staze bit će izgrađene do ruba postojećih objekata, odnosno do ruba ulične katastarske čestice, što nije u idealnom pravcu tako da staza nema jedinstvenu širinu, a minimalna širina će iznositi 1,5 metara. Biciklističke staze će ići uz rub pješačke staze kao jednosmjerne biciklističke staze širine 1,25 metara. Nadalje, uz vanjski rub staza bit će postavljeni i tipski betonski rubnjaci u istoj razini s asfaltom, a zaštitni pojas između ceste i biciklističke bit će popločen betonskim opločnicima. Odvodnja oborinskih voda riješit će se na način da će se voda zasebnim zatvorenim sustavom odvodnje preko separatora ispuštati u Bosut. Kompletni radovi na uređenju ove ulice trebali bi biti gotovi do svibnja iduće godine.

Povezani članci

- vl promo-

Posljednje objavljeno