U Hrvatskoj, pogotovo u Slavoniji sve je više ljudi koji su iselili, i ne vide ovdje budućnost, no jedan perspektivni mladi obrtnik je odlučio ostati, otvoriti obrt i pokrenuti nešto novo. Odlučio se na izgradnju ove poznate modne priče koja je već oduševila cijelu Hrvatsku, a i cijeli svijet.
“Kada sam tražio zanimljive tetovaže s likovima životinja i našao vrlo zanimljive crteže geometriziranih životinja sinula mi je ideja da bi životinjski motivi bili idealni za odjeću, obuću i razne modne dodatke. Kockice su se počele slagati same od sebe i danas sam osnivač brenda čija je misija usmjerena na educiranje ljudi o životinjskim pravima, ekologiji i problemima današnjice. Nastojimo ljudima predstaviti potpuno novu dimenziju mode. Uz mene koji sam osnivač brenda na projektima radi još nekolicina ljudi. Sve motive dizajnira dizajnerica Melani Grabar iz Rijeke, a surađujemo i s fotografkinjom Luanom Muškić i Mirjanom Pjevac iz Vinkovaca koje potpisuju skoro sve naše kampanje kroz svoju kreativnu viziju”, rekao je Zvonimir Šarić iz Vinkovaca, osnivač branda.
Ime brenda je bilo teško izabrati. Tjednima su razbijali glavu koju životinju odabrati da predstavlja njihov brend i onda se netko sjetio mrava. Guglali su vrste koje postoje i otkrili šećerne mrave te se oduševili njihovim osobinama. Mravi su jako vrijedni i inteligentni kukci. Svaka jedinka ima svoju zadaću i svrhu. Jako su ekološki osviješteni jer imaju posebne radnike koji iz mravinjaka iznose smeće, ali i sami uzgajaju neke vrste gljiva. Ostali su fascinirani te se odmah odlučili za Sugar Ants.
“U izradi tenisica, s ponosom kažemo, surađujemo sa starom hrvatskom tvrtkom Borovo iz Vukovara. Njihove startasice su postale globalni fenomen kada su izašle u broju najprestižnijeg modnog časopisa Voguea i poznaju ih sve generacije”, istaknuo je.
Na ideju izrade tenisica koje pomažu udomljavanju životinja prvenstveno ih je navela situacija s napuštenim životinjama u Slavoniji kojih je sve više i više. Ljudi nisu dovoljno educirani ni odgovorni kada se radi o kućnim ljubimcima pa je mnogima još uvijek normalno kupiti djeci psa pa kada im taj isti pas dosadi kroz mjesec dana roditelji ga ostave u obližnjoj šumi ili jednostavno otvore dvorišna vrata i puste ga na ulicu. Žalosno, ali istinito. Odlučili su djelovati, a ne kukati i izradili su prve tenisice na svijetu koje pozivaju na udomljavanje životinja jer im na ulošku piše edukativna poruka. Udomi ne kupuj. Određeni iznos od prodaje Startasica daruju u humanitarne svrhe i pomažu udrugama koje se skrbe za napuštene pse kao što je vinkovačka udruga Rocco i Azil iz Osijeka. Prošle godine kroz donacije su podijelili iznos od 5.000 kuna, nadaju se kako će u 2019. iznos biti i veći.
“Htjeli smo pokazati na primjeru što znači udomiti psa. Mi smo prvi brend u hrvatskoj koji je udomio psa iz osječkog azila i o njemu redovno izvještavamo preko 19 tisuća naših fanova na Facebooku i 4 tisuće fanova na Instagramu. Titan je posebno biće puno ljubavi i topline. Veliki plahi div kojeg ljudi obožavaju”, kaže Zvonimir.
U prodaji je i višenamjenski ruksak, koji se može nositi na više načina. U njoj su sudjelovale žene od 80, 24 i 8 godina. Time su htjeli poručiti da je moda stvorena za sve i da u modi ne postoje granice. Proizvode su dosad slali u sve dijelove Hrvatske, u Francusku, Njemačku, Bosnu, Srbiju, Australiju. Ljudi se uvijek iznenade koliko im je simpatična njihova mravlja kutija u kojoj šalju sve proizvode uz nekoliko sitnih iznenađenja. Slike im redovno stižu iz svih krajeva svijeta.
Njihovi proizvodi mogu se kupiti na Facebook stranici, Instagramu i putem maila: info@sugar-ants.com.
“Moramo izvodjiti sliku naših tenisica na Kineskom zidu, zatim sliku naše majice ispred Taj Mahala, naše tenisice slikane s pandom i alpacom, fotku s Islanda. Oduševljeni smo. Velika nam je želja proširiti se i na kolekciju za djecu, a svima koji još nisu kupili naše proizvode poručujemo da slobodno zavire u naš virtualni mravinjak i pogledaju nešto za sebe ili svoje bližnje te podrže male i lokalne brendove koji su stup hrvatske ekonomije” nadodaje Zvonimir.
Te ovim putem najavljuje novu suradnju Borova i Sugar Ants branda, novu kolekciju s dva nova motiva s genijalnim slonovima, i dugo očekivanim psima, a i zbog ogromnog interesa u prodaju se vraćaju i motivi već popularnih mačaka i pandi, tako da pomno pratite njihovu Facebook stranicu i budite spremni. Jer kolekcija izlazi 15. veljače i sigurno smo da ćete se oduševiti i da će i ova, kao i svaka nova kolekcija biti rasprodana u rekordnom roku.