Svjetski, a naše – prvo je što će vam pasti na pamet kada čujete odlične ritmove zagrebačke instrumentalistice i pjevačice Sanje Šiljković, koja djeluje pod imenom SUN U. Djevojka koja glazbu obožava otkad zna za sebe te komponira još od osnovnoškolskih dana, već se s prva tri singla pozicionirala među predvodnike novog pop pokreta u Hrvatskoj. Iako je SUN U prilično novi projekt Sanje Šiljković, već smo ju imali prilike upoznati kao pjevačicu grupe Lollobrigida, s kojom je snimila drugi album. Ulaskom u 2018. godinu započela je novo životno razdoblje te ambiciozno krenula u solo vode.

Sanja se nedavno našla i na kompilaciji ženskih kantautorica – Femme Nouvelle, jedinstvenom projektu na domaćem tržištu koji okuplja 11 domaćih kantautorica, redom vrsnih autorica i umjetnica, koje tvore novi domaći glazbeni val – ženski val. SUN U se, osim kantautorstvom, bavi i 2D/3D animacijom i postprodukcijom, a te dvije ljubavi odlučila je spojiti prošle godine napravivši sama spot za autorsku pjesmu “Hurricane”. S 20 godina dobila je nagradu Status glazbene unije za najperspektivnijeg mladog glazbenika, a ove godine je na Rock&Off-u dobila i priznanje struke s nominacijom za elektro artista godine (u konkurenciji s bendovima nipplepeople i ABOP)


Novi singl – “Double Trouble” je Sanjina vizija i interpretacija svevremenskog hita “Should I stay or should I go” grupe The Clash, starog gotovo 40 godina. Glazbu i aranžman je osmislila sama SUN U te odsvirala sve na traci, a mix i master je odradio Vedran Kovačić – Beli.

“Nisam imala u planu nikad napravit ‘rimejk’ neke stvari, al sjećam se momenta…gledala sam neki film doma i rekoh, idem stavit pauzu da si napravim kavu. Kako sam stavila pauzu na tom mjestu gdje je stvar svirala, ulovila sam se kako ju tiho pjevam u duplo sporijem tempu i samo mi je osvanuo neki drugi beat i melodija u glavi. Rekoh wow, ajme ovo totalno funkcionira u nekom drugom aranžmanu, mogla bi probati isfurat to! I eto, tako se dogodila, kako sam ju razrađivala, totalno mi je nestao originalni feeling pjesme, tako da sam ju počela osjećati kao nekakav unutarnji sukob, s unutarnjim ”demonom”, a ne kao ljubavnu pjesmu. U spotu je prikazan taj moment, dvije Sanje u istom kadru, koje se sukobljavaju, jedna je naživcirana jer joj netko (ja) prigovara, dok druga (ja) nemre otrpjet da ne istrese van sve iz sebe. Imamo i muškog lika koji simbolizira unutarnjeg demona, uz borbu s crnim tkaninama i tom maskom s rogovima, kao neko preneseno značenje slikovito popraćeno, biti razapet i suspregnut, sama borba i natezanje između osjećaja, odluka i želja u konačnici.”