- Reklama -
Je li balkanska trap glazba hrvatskim glazbenicima „otela“ mladu publiku? Zašto Jalla Brat i Senidah oduševljavaju hrvatske srednjoškolce, a njihove roditelje užasavaju? Kako je YouTube postao dominantna glazbena tržnica i tko tu, zapravo, naviše profitira? Što domaća glazbena industrija može ponuditi mladima i zašto joj to (ne) uspijeva?
Ova, ali i brojna druga pitanja, otvorit ćemo na panel diskusiji „Djeca s kolodvora YouTube“ na ovogodišnjem MAKK-u, 28.11. u Muzeju suvremene umjetnosti Zagreb. O glazbenom, društvenom i medijskom značaju turbo folka, trapa i hip hopa razgovarat će Vojko V koji je ipak MAKK-u rekao “može!”, Neven Kepeski, osnivač časopisa za mlade OK!, književni izdavač i medijski profesionalac, zatim Boris Jokić, viši znanstveni suradnik Instituta Ivo Pilar, ideolog kurikularne reforme, ali i glazbeni urednik i kolumnist te Relja Milanković Reksona, glazbeni autor, producent i osnivač vodećeg regionalnog hip hop labela, Bassivity Digital. Moderator panela bit će Goran Komerički s Hrvatskog radija.
Ovoj, nadamo se, vrućoj i sadržajnoj panel diskusiji prethodit će uvodno predavanje profesora na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, skladatelja i dirigenta Mladena Tarbuka koji će nam otkriti kako je “folk postao turbo”. Njegov umjetnički put složen je i razgranat; u posljednjih 30 godina dirigirao je ponajboljim svjetskim ansamblima, djela su mu se izvodila na najprestižnijim festivalima, a veliki dio svoje stvaralačke energije posvetio je i mladima kao profesor kompozicije, dirigiranja, orkestra i glazbene teorije. U svojoj prezentaciji potkrijepljenoj glazbenim primjerima iz bliže i dalje povijesti opisat će glazbeni i društveni razvoj tzv. folk, turbo folk glazbe i balkanike te njihovih ishodišta u narodnoj glazbi i kulturi regije.
Osigurajte svoje mjesto na 7. MAKK-u 28. i 29.11. klikom na link.