Na konferenciji za medije u hotelu Admiral u Vinkovcima danas su predstavljeni turistički projekti i rezultati u Srijemu i Slavoniji te su dodijeljene ploče s novim vizualnim identitetom turističkim zajednicama i ugostiteljskim objektima, nositeljima oznake „Okusi Srijema i Slavonije“ na području Vukovarsko-srijemske županije. Domaćini konferencije, nakon koje je druženje nastavljeno uz prepoznatljiv srijemski doručak, bili su predsjednik Turističke zajednice Vukovarsko-srijemske županije, župan Božo Galić i direktorica Turističkog ureda, Rujana Bušić Srpak. Istok Hrvatske, moglo se čuti, postao je atraktivna destinacija kontinentalnog turizma, koju odlikuju novi sadržaji i objekti, novi brend i lijepa turistička priča.
Nastavlja se porast dolazaka turista i broja noćenja
U prva dva mjeseca ove godine na području Vukovarsko-srijemske županije zabilježen je rast dolazaka za 17,91 posto i noćenja za 22,16 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Točnije, u siječnju i veljači zabilježeno je nešto više od 13.6 tisuća dolazaka i ostvareno je više od 19 tisuća noćenja. Posebno raduje nastavak porasta dolazaka stranih gostiju koji su u prošloj godini ostvarili porast od 17,7 posto u dolascima i 18,22 posto u noćenjima u odnosu na 2018. Točnije, 2019. Srijem i Slavoniju posjetilo 16.686 stranih turista koji su ostvarili 35.831 noćenja što predstavlja najbolji rezultat inozemnog turističkog prometa u posljednjih 20 godina.
„Srijem i Slavonija imaju pomno osmišljene turističke proizvode i atraktivnu turističku ponudu te jasno zacrtanu strategiju razvoja turizma, a poznati su po gostoljubivosti, sjajnoj eno-gastro ponudi i bogatoj kulturnoj baštini“, istaknuo je župan Božo Galić.
Rujana Bušić Srpak istaknula je kako je trend porasta turističkog prometa rezultat sustavnog rada, nastupa na sajmovima i posebnih prezentacija te novog pristupa marketinškim aktivnostima.
„Doprinos pozitivnom trendu turističkog prometa dao i rekordan broj stranih novinara koji su boravili prošle godine u Srijemu i Slavoniji. Od ukupno 18 studijskih putovanja, 14 ih se odnosilo na novinare te dvije grupe TV ekipa i još dvije turističkih agenata. To je rezultiralo brojnim reportažama, između ostalih i onoj na deset stranica o Hrvatskom Podunavlju u francuskom časopisu Le Figaro, što je iznimna reklama Srijemu i Slavoniji“, kazala je Bušić Srpak i najavila nastavak implementacije brendiranja na području Srijema i Slavonije.
Brendira se destinacija i turistički proizvodi
„Brendiranje se provodi na razini cijele destinacije, a uz destinaciju brendiraju se i turistički proizvodi. Kao temelj za nastavak rada na snažnijoj promociji, ali i razvoju proizvoda dva su velika realizirana projekta: „Analiza riječnih krstarenja u Republici Hrvatskoj“ i „Marketinški plan turizma Vukovarsko-srijemske županije“, koji je realiziran kao dio velikog projekta Strateškog marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja“, istaknula je Rujana Bušić Srpak.
Na predstavljanju turističkih rezultata i projekata Srijema i Slavonije predstavnicima lokalnih turističkih zajednica i ugostiteljskih objekata, nositeljima oznake Okusi Srijema i Slavonije, uručene su ploče s novim logotipovima temeljenim na sloganu „Protkani zlatom“. Prepoznatljiv dizajn, usklađen s novim vizualnim identitetom, inače, u sklopu projekta dobila je i Turistička zajednica Vukovarsko-srijemske županije.
Novosti.hr poštuje vašu privatnost. Kolačiće koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, poboljšanje korisničkog doživljaja, osiguravanje integracije s društvenim mrežama i prikaz (ciljanih) reklamnih sadržaja. Ako nastavite koristiti ove stranice prihvaćate korištenje istih, ali ne i osobne podatke. Kolačići su anonimni te u svakom trenutku možete kontrolirati i konfigurirati postavke kolačića u vašem pregledniku. Prihvati i zatvoriViše informacija
Politika privatnosti i Politika kolačića
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.