10 C
Vinkovci
Srijeda, 24. travnja 2024.

Turistički istok Hrvatske: Novi sadržaji i objekti, novi brend i lijepa turistička priča

Više od autora

- vl promo-
Aneta Pšihistal
Aneta Pšihistal
aneta.psihistal@novosti.hr

Na konferenciji za medije u hotelu Admiral u Vinkovcima danas su predstavljeni turistički projekti i rezultati u Srijemu i Slavoniji te su dodijeljene ploče s novim vizualnim identitetom turističkim zajednicama i ugostiteljskim objektima, nositeljima oznake „Okusi Srijema i Slavonije“ na području Vukovarsko-srijemske županije. Domaćini konferencije, nakon koje je druženje nastavljeno uz prepoznatljiv srijemski doručak, bili su predsjednik Turističke zajednice Vukovarsko-srijemske županije, župan Božo Galić i direktorica Turističkog ureda, Rujana Bušić Srpak. Istok Hrvatske, moglo se čuti, postao je atraktivna destinacija kontinentalnog turizma, koju odlikuju novi sadržaji i objekti, novi brend i lijepa turistička priča.
Nastavlja se porast dolazaka turista i broja noćenja  
U prva dva mjeseca ove godine na području Vukovarsko-srijemske županije zabilježen je rast dolazaka za 17,91 posto i noćenja za 22,16 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Točnije, u siječnju i veljači zabilježeno je nešto više od 13.6 tisuća dolazaka i ostvareno je više od 19 tisuća noćenja. Posebno raduje nastavak porasta dolazaka stranih gostiju koji su u prošloj godini ostvarili porast od 17,7 posto u dolascima i 18,22 posto u noćenjima u odnosu na 2018. Točnije, 2019. Srijem i Slavoniju posjetilo 16.686 stranih turista koji su ostvarili 35.831 noćenja što predstavlja najbolji rezultat inozemnog turističkog prometa u posljednjih 20 godina.
„Srijem i Slavonija imaju pomno osmišljene turističke proizvode i atraktivnu turističku ponudu te jasno zacrtanu strategiju razvoja turizma, a poznati su po gostoljubivosti, sjajnoj eno-gastro ponudi i bogatoj kulturnoj baštini“, istaknuo je župan Božo Galić.
Rujana Bušić Srpak istaknula je kako je trend porasta turističkog prometa rezultat sustavnog rada, nastupa na sajmovima i posebnih prezentacija te novog pristupa marketinškim aktivnostima.
„Doprinos pozitivnom trendu turističkog prometa dao i rekordan broj stranih novinara koji su boravili prošle godine u Srijemu i Slavoniji. Od ukupno 18 studijskih putovanja, 14 ih se odnosilo na novinare te dvije grupe TV ekipa i još dvije turističkih agenata. To je rezultiralo brojnim reportažama, između ostalih i onoj na deset stranica o Hrvatskom Podunavlju u francuskom časopisu Le Figaro, što je iznimna reklama Srijemu i Slavoniji“, kazala je Bušić Srpak i najavila nastavak implementacije brendiranja na području Srijema i Slavonije.
Brendira se destinacija i turistički proizvodi
„Brendiranje se provodi na razini cijele destinacije, a uz destinaciju brendiraju se i turistički proizvodi. Kao temelj za nastavak rada na snažnijoj promociji, ali i razvoju proizvoda dva su velika realizirana projekta: „Analiza riječnih krstarenja u Republici Hrvatskoj“ i „Marketinški plan turizma Vukovarsko-srijemske županije“, koji je realiziran kao dio velikog projekta Strateškog marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja“, istaknula je Rujana Bušić Srpak.
Na predstavljanju turističkih rezultata i projekata Srijema i Slavonije predstavnicima lokalnih turističkih zajednica i ugostiteljskih objekata, nositeljima oznake Okusi Srijema i Slavonije, uručene su ploče s novim logotipovima temeljenim na sloganu „Protkani zlatom“. Prepoznatljiv dizajn, usklađen s novim vizualnim identitetom, inače, u sklopu projekta dobila je i Turistička zajednica Vukovarsko-srijemske županije.

Povezani članci

- vl promo-

Posljednje objavljeno