Četiri godine nakon posljednjeg albuma objavljenog s bendom, Kandžija nam donosi novi album “Plafon” objavljen za vlastiti label Zlatne žbice. S obzirom da su se Gole žene dodatno ogolile smanjivanjem broja članova, bend je odlučio ogoliti i samo ime, pa su tako žene izostale iz naslova, ali ne brinite one su tu i bit će uvijek uz vas. Na “Plafonu”, koji će izaći prekosutra, u petak 29.studenog, Kandžija kao izvršni producent uspio je naći savršenu sredinu između live benda i suvremenih hip hop beatova, to je njegovo šesto studijsko izdanje učinilo najzrelijim dosad.

“Plafon” je najavljen s tri singla: duhovitom r’n’b baladom “Magična butra”, reggaeton karikaturom “Seljak” i himnom uhljeba “Državna sisa”, ali “Plafon” je daleko više od singlova. Već u prvoj pjesmi “Bambus i kavijar” Kandžija pokazuje sve adute, mounumentalnost Golih žena je u idealnoj
simbiozi sa 808 kickovima, a braggadoccio tekst je prezentiraran konstantno superiornim flowom. Ista energija ponavlja se na distopijskoj pjesmi “Moć” i “Kičmi” koja kritizira banalnost trenutne glazbene scene. Kandžijin sidekick Toxara bacio je verseove na storytelling Bajkerici i himni kvartovskih igrača Turbo Kvart, a prepoznatljivi humor čuje se u satiričnoj pjesmi “ZAMP” o svima najdražoj službi zaštite autorskih muzčikih prava i radio stanicama, te u reggaeton apsurdizmu “Rokatiki”. Da je Kandžija u toku s glazbenim kretanjima u svjetskoj glazbi najviše dolazi do izražaja na “Future Bassom” inspiraranoj “Nemoguće” i “Previše” sa jedinim trap beatom na albumu. Na kraju albuma šale prestaju, a album zatvara potresna i emotivno najdublja pjesmu koju je Kandžija ikad napisao, “Ne brini se ništa” posvećena nedavno preminulom ocu.

Kandžija koji se predstavio široj javnosti prvim albumom prije 10 godina, generacijski se nalazi između dva velika domaća hip hop vala. Njegov zvuk malo duguje idolima prvog vala s kraja 90-ih, a jednako malo duguje i aktualnom trap zvuku Atalante. Unatoč tome Kandžija je u suradnji sa jednim od najutjecajnih domaćih hip hop producenta Lukom Tralićem Shotom (Elemental) napravio djelo koje u svakom pogledu aktualno i suvremeno. Osnovni tim koji je sudjelovao na autorskoj realiziciji albuma osim Kandžije su Gole žene: Matej Huljev, Filip Mesarić i Goran Pavlović, Tomislav Došen Toxara i Luka Tralić Shot. Osim njih pridružili su se i instrumentalni gosti: Davor Zanoški, Barbara Vlainić te mladi procuent Denz. Za omot, fotografije te sav vizualni identitet zaslužan je Demijan Bačić.