16 C
Vinkovci
Četvrtak, 2. svibnja 2024.

Uz rođendan poznatoga književnika Dan škole obilježila Osnovna škola Josipa Kozarca

Više od autora

- vl promo-
Aneta Pšihistal
Aneta Pšihistal
aneta.psihistal@novosti.hr

Dan škole, 18. ožujka, uz rođendan hrvatskoga pisca Josipa Kozarca, čije ime nosi, danas je obilježila treća vinkovačka osnovna škola.

Ovogodišnja tema Dana škole je „Kozarac bez ekrana“, a vezana je uz školski projekt u ovoj školskoj godini „Ekran nije uvijek prijatelj“, odobren od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja.

U projektu sudjeluju učenici od 1. do 8. razreda, učitelji, stručni suradnici, roditelji i lokalna zajednica. Cilj je osvijestiti važnost odgovornog korištenja digitalnih ekrana u svakodnevnom životu djece.

Projektnom želimo podići svijest učenika i roditelja/skrbnika na digitalnu potrošnju, digitalnu ovisnost kao i primjereno i kontrolirano korištenje digitalnih ekrana u svrhu učenja. Jedno od pitanja koje se često postavlja kada se govori o štetnom utjecaju ekrana na dječji razvoj je i pitanje vezano uz jezični, govorni i komunikacijski razvoj djeteta. Zbog toga smo današnje odgojno-obrazovne aktivnosti u znak sjećanja na Josipa Kozarca usmjerili na razvoj navedenih vještina”, ističu školska pedagoginja Kata Piršljin i knjižničarka Jelena Cvrković.

Tako su danas učenici izražajno čitali djela Josipa Kozarca, recitirali, posjetili njegovu rodnu kuću, likovno se izražavali kroz kreativne radionice, pisali krasopisom dijelove teksta iz Kozarčeve Slavonske šume, a poseban je naglasak stavljen na sportske aktivnosti.


Naglasak na sportskim aktivnostima, posebice natjecanjima u starim sportovima, bio je izraz nastojanja da djecu potaknemo na fizičku aktivnost u stvarnom, ne virtualnom svijetu. Današnje događanje nije samo obilježavanje Dana škole i Josipa Kozarca, već i korak prema razvijanju svijesti o važnosti ravnoteže između digitalnog svijeta i stvarnog života te poticanje cjelovitog razvoja djece”, ističe se.

Današnje događanje, kažu, pružilo je priliku učenicima razvijati svoje socijalne vještine kroz suradnju u skupinama, timskim igrama i komunikaciji s drugim sudionicima.

Interakcija s vršnjacima, učiteljima i roditeljima potiče osjećaj zajedništva i pripadnosti školskoj zajednici”, ističu Kata Piršljin i Jelena Cvrković.

   

Povezani članci

- vl promo-

Posljednje objavljeno