Kada pomislimo na Vinkovačke jeseni, pomislimo na folklor i tradiciju koju s ponosom dugo čuvamo. Pomislimo na tople boje Slavonije koje se tih dana provlače kroz ulice i motive koje naš grad učine življim nego ikada. Kako bi uživali u ovim slikama više nećemo morati čekati rujan, jer su u prodaju pušteni kišobrani s motivom grba Vinkovačkih jeseni. Iza suvenira stoje nasljednici autora grba, a mnogi su s veseljem dočekali dan kada će ga moći prošetati Vinkovcima.

Kišobrani su nekada bili važan simbol ženstvenosti i isključivo su ih koristile žene. Međutim, sredinom 18. stoljeća, kišobrani su postali neizostavni predmet kod cijele populacije tijekom kišnih dana i često su povezivani s bogatstvom i visokom modom. To jako dobro zna i David Martinović, unuk autora grba Vinkovačkih jeseni Joze Matakovića i jedan od začetnika ove kreativne ideje da isti taj grb osvane na kišobranu, kišobranu originalnog dizajna koji predstavlja Vinkovce i Slavoniju.

„Grb Vinkovačkih jeseni je simbol Slavonije i Vinkovaca, u kojemu svaka boja ima točno određeno značenje. Ne gledamo kišobran kao predstavljanje manifestacije, nego više kao promoviranje samog grada jer Vinkovce mnogi prepoznaju baš po tome znaku“, rekao nam je David, dodavši kako je ideja došla spontano i da ga je završeni tečaj za dizajnera zasigurno potaknuo u realiziranju nekih ideja. Kišobran je unikatan vinkovački suvenir proizveden u Hrvatskoj, po kreaciji Davida i njegove obitelji izrada je prepuštena Hrvatskom kišobranu, a svi zainteresirani mogu ga pronaći u E-trgovini Vinkovački suvenir. Kako kažu nasljednici autora znaka, kišobran je hodajuća reklama, svatko tko ga bude nosio kao kišobran ili možda čak suncobran, prezentirat će naš grad. Kako je istaknuto na stranici, ideja je realizirana na što kvalitetniji način, kako bi ljubitelji Vinkovaca, pa i same manifestacije Vinkovačkih jeseni, dodali svijetu tople boje Slavonije, čak i po tmurnom vremenu.

„Javljaju nam se i ljudi koji nisu Vinkovčani, a bili su na Vinkovačkim jesenima, naši Vinkovčani i Slavonci koji ne žive trenutno u Vinkovcima, ali i ljudi iz svih dijelova svijeta, poput Amerike, Njemačke, Austrije i Irske. Naravno, tu su uvijek i ljudi iz svih dijelova Lijepe naše“, istaknuo je David i rekao kako su povratne informacije pozitivne te da su kupci izrazito zadovoljni idejom i kvalitetom.

Vinkovačke jeseni su same po sebi brend koji je kroz godine postao prepoznatljiv diljem regije. Brojne zanimljive suvenire mogli su posjetitelji ponijeti iz našega grada, a uspomenu na Vinkovačke jeseni od sada mogu ponijeti i u obliku kišobrana. Dok ne nabavite svoj primjerak, kišobran u međuvremenu obilazi grad i sve važne i zanimljive lokacije predstavlja pratiteljima Facebook stranice Vinkovački suvenir – od gradskog kazališta i kapelice sv. Roka do Banje, Sopota i Borinaca.

„Planovi se razvijaju spontano, iz dana u dan. Možda osmislimo još nešto. Sama naša stranica je spontana, razigrana s ponekim edukativnim sadržajem“, dodao je za kraj David Martinović.