Lijep, bujan, zeleni travnjak i okoliš ponos je svakog vlasnika zelenih površina. Međutim, održavanje travnjaka zelenim i zdravim zahtjeva mnogo napornog rada i puno vremena, a to dobro zna i Marko Begović, vlasnik tvrtke 101 posto koja našim građanima nudi brojne usluge uređenja i održavanja okoliša.
Promatrajući naš grad, ovaj 24-godišnji Vinkovčanin primijetio je kako u posljednje vrijeme sve više niču nove zgrade i obiteljske kuće. Prilikom izgradnje uređuje se okoliš, no poslije se ne održava, a najčešće je to posljedica nedostatka vremena. No jedno je nedvojbeno – svi žele održavan i uredan okoliš, a tu uskaču Marko i ekipa.
„Ljudi danas jednostavno nemaju vremena za održavanje svojih travnjaka, vrtova, voćnjaka i slično i učinilo nam se dobrom idejom ponuditi tu vrstu usluge na tržištu. Nudimo usluge održavanja vanjskih i unutarnjih površina. Vršimo popravke i unutrašnja uređenja u drugim tvrtkama, kao i obiteljskim i javnim ustanovama“, rekao je Begović koji je tvrtku osnovao u svibnju prošle godine, a jedan je od rijetkih u Vinkovcima koji se bavi ovim poslom. Ističe kako su Vinkovčani prepoznali kvalitetu i dosljednost u radu, ali i da je njihova potreba za ovim uslugama vrlo velika – najviše traže uređenje okućnica i preuređenje unutrašnjosti svojih domova. Cijene su prihvatljive i ne odstupaju od uobičajenih za ovu vrstu usluge.
Kako u današnje vrijeme i s današnjom papirologijom nije jednostavno pokrenuti vlastiti posao, motivacija je ta koja kod većine odigra glavnu ulogu. Tako je bilo i kod Marka. Dodatni poticaj su svakako i gradske i državne financijske potpore, a za novootvorenu uslužnu djelatnost Marko je početkom godine dobio potporu iz Programa poticanja poduzetništva na području Grada Vinkovaca za mjeru Novi poduzetnici.
„Imao sam sreću na početcima imati dobre ljude koji su mi dobrim savjetima puno pomogli. Puno je pomogla potpora grada Vinkovaca koju sam iskoristio za kupovinu alata koji mi je nedostajao. Velika mi je to pomoć da što kvalitetnije radim, a još više kao priznanje za moj rad i trud da stvaramo nešto novo“, rekao je Marko. Ističe kako posla ima, a rade na tome da je sasvim normalno nazvati tvrtku 101 posto kao najbolji pokazatelj predanosti ovom poslu, ali i kvalitetnom radu preko kojega će njihovi klijenti dugoročno riješiti svoje okućnice i održavati stanove. „Najveću pozornost obraćamo na kvalitetu urađene usluge i zadovoljstvo građana. Naša reklama je dobro urađen posao“, dodaje. Trenutno se oglašavaju putem Facebooka, Instagrama i letaka, a usluge traže i privatni građani i tvrtke.
Iako uvijek može bolje, Begović napominje kako je zadovoljan dosadašnjim poslovanjem. Rade na području cijele županije, odnosno gdje postoji potreba, a tu ne misli stati te napominje kako su planovi za budućnost veliki. „Osluškujemo tržište i spremni smo dodatnim edukacijama i usavršavanjima odgovoriti potrebama tržišta“, zaključuje ovaj ambiciozni 24-godišnjak.