Foto: Plavi telefon
Udruga Plavi telefon na svojoj je web stranici objavila kako uvodi novu uslugu: savjetovanje putem WhatsApp mobilne aplikacije.
“U suradnji s Infobipom, vodećom IT kompanijom u Hrvatskoj i regiji implementirali smo mogućnost komunikacije ovim digitalnim kanalom kako bismo bili dostupni što većem broju građana. Osim pružanja psihosocijalnog savjetovanja telefonskom Linijom pomoći, volonteri Plavog telefona od sada će biti dostupni i putem mobilne aplikacije WhatsApp.
Uslijed neizvjesnog razdoblja uzrokovanog pandemijom COVID-19 virusa potreba za psihosocijalnom pomoći je povećana. Stoga je Infobip donirao Plavom telefonu software putem kojeg se korisnici mogu javljati WhatsApp aplikacijom te na taj način dobiti podršku, jednako kao i telefonskim pozivom na Liniju pomoći. Korisnici mogu pristupiti WhatsApp savjetovanju slanjem poruke na broj +385 (1) 4833 888 koji je isti kao i broj telefona Linije pomoći ili skeniranjem QR koda koji je dostupan na ovoj web stranici. Na taj način pomoć će se pružati još većem broju korisnika, svima koji preferiraju ovaj način komunikacije. Psihosocijalna podrška koju Plavi telefon profesionalno pruža već gotovo 30 godina potpuno besplatno od sada će biti dostupna i putem ovog digitalnog kanala.
WhatsApp je trenutno jedna od najpopularnijih instant messaging aplikacija za komunikaciju u Hrvatskoj, a broji više od dvije milijarde aktivnih korisnika diljem svijeta. Osim velikog broja korisnika i jednostavnosti korištenja, zaštita podataka je na visokoj razini te su poruke zaštićene kriptiranjem. Upravo je iz tih razloga za savjetovanje odabrana baš WhatsApp aplikacija”, stoji u objavi.
Plavi telefon, navodi se, prva je i najstarija linija pomoći u Hrvatskoj namijenjena djeci, mladima i odraslima. U gotovo 30 godina kontinuiranog rada Udruga Plavi telefon je uspješno osmislila i provela preko 35 društveno odgovornih programa i projekata. Na Liniju pomoći je primljeno više od 125.000 poziva, a više od 600 volontera odradilo je oko 65 tisuća volonterskih sati. Usluge Plavog telefona koristilo je približno 14.000 djece i 3.000 roditelja. Ove impresivne brojke govore o povjerenju koje građani imaju u Plavi telefon. Dostupnost putem WhatsApp aplikacije omogućiti će još efikasnije pružanje podrške, pomoći i informacija svim korisnicima Plavog telefona. Sve detalje o novoj usluzi ‘WhatsApp savjetovanja’ možete saznati upitom na email: info@plavi-telefon.hr