Foto: Spona press
Nakon “Katarine”, “Mirisa ljeta” i “Zemlje koja ime nema” radišni zagrebački kantautor Zvonimir Varga ove godine isporučuje nam novi singl, kojim održava formu u ova pandemijska vremena.  Rukopis je to već formirane autorske osobnosti, prepoznatljiv i vokalno i glazbeno, ali i sadržajem: poziv na vožnju pod nebom obojenim u plavo u ime ljubavi koja traje zauvijek savršeno opisuje poetiku glazbenika koji svoj indie romantizam reflektira s obje strane crte koja razdvaja stvaralački od privatnog života.
Nepretencioznost pritom nikako nije puki manjak ambicije, već prirodni tok; Zvonimir Varga je (kant)autor koji grabi malim koracima, ali ih ne prestaje činiti, urbani trubadur koji pjeva s veseljem koje ne bježi od tuge, u svom pozivu nalazeći više nego dovoljno goriva za beskrajne notama prešarane vožnje, poput ove sa svojom Kety.
Glazbu, tekst i video potpisuje Zvonimir Varga, pjesmu je snimio, aranžirao i producirao aktivni i vrlo traženi zadarski producent Jere Šešelja s kojim Varga surađuje duže vrijeme, a upravo su u fazi dovršavanja novog albuma, koji će biti objavljen iduće godine. Osim produkcije, Šešelja je na pjesmi odsvirao bas, električne gitare i bubnjeve te otpjevao prateće vokale.
U deset godina koliko je prisutan na sceni, Zvonimir Varga je objavio devet albuma, jednu kompilaciju, 20-ak singlova te knjigu poezije. Autor je brojnih instrumentala za dječje kazališne predstave, a napisao je i tekst za slikovnicu “Veseli dan doktora Vedrana Veselića”. U Hrvatskoj, regiji, a i šire, održao je gotovo 300 koncerata, a u posljednje vrijeme najviše nastupa po zagrebačkim kaznionicama, domovima umirovljenika i knjižnicama.
Kako ističe kritika, njegov stih je autentičan i u inventuri jasan i precizan, a glavna snaga leži u glazbenoj jednostavnosti i toplini. Njegove pjesme prikazuju mnogo različitih stanja svijesti, događaja, zapažanja i raspoloženja te donose niz crtica poredanih u kolaž koji čini poetski sklop razmatranja emocija. Ugodno ih je slušati zbog jednostavnog formata, no od slušatelja istovremeno iziskuju individualno poniranje u njih.