„Upoznajte svoja prava!”, novi je letak Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti predstavljen danas u Vinkovcima na sastanku u gradskoj upravi uz predstavnike županijske Udruge Glas potrošača.
Edukacija korisnika o pravima odnosno obvezama operatora prilikom sklapanja ugovora, mogućih prijava kvara, prijenosa broja, raskida pretplatničkog ugovora, ali i obeze potrošača stiže informativno i ilustrirano na A4 formatu.
„Ono što smo istaknuli u ovom letku, a važno je, što sve operatori moraju napraviti u nekim situacijama prilikom sklapanja pretplatničkog ugovora. Primjerice, kod usluge interneta mora biti određena minimalna i maksimalna brzina. Nadalje, važno je da korisnici prilikom sklapanja ugovora pročitaju sve one stavke u zahtjevu kako bi bili sigurni da su pristali upravo na onu uslugu koja im je potrebna”, poručila je HAKOM-ova viša stručnjakinja za zaštitu korisnika Gordana Kulišić.
Osobe s invaliditetom i djeca i njihova prava pri korištenju elektroničkih komunikacijskih usluga također su obuhvaćene ovim letkom čija distribucija uskoro predstoji u Vinkovcima.
„Želja nam je da te letke dobije svako domaćinstvo, da svi budu upoznati jer svi imamo mobitele i određene telekomunikacijske potrebe, da taj letak pročitaju, ali da prije svega znaju koja su im prava i koje su im obveze,” zahvalio se na podršci Stjepan Rožmarić iz Udruge Glas potrošača Vukovarsko-srijemske županije, ujedno inicijatora sastanka.
Letci će, potvrdio je zamjenik gradonačelnika ujedno i predsjednik Savjeta za zaštitu potrošača Grada Vinkovaca Josip Romić, stići u poštanske sandučiće građana zajedno s komunalijama.
„I ova suradnja s HAKOM-om jako je važna jer na taj način naši sugrađani saznaju koja su im prava, ujedno i obveze. Pohvalio bih ovom prilikom HAKOM i njihove djelatnike s kojima, podsjećam, imamo jako dobru suradnju u stručnoj i regulatornoj podršci vezanoj uz naš Centar za svjetlovodne tehnologije” istaknuo je prilikom sastanka Romić.
Svima su nam potrebne elektroničke komunikacije i nemoguće je zamisliti danas život, poslovne i školske obveze obveze, bez usluge operatora bilo da je riječ o govornima, uslugama interneta, a građani odnosno potrošači moraju biti upoznati sa svojim pravima i obvezama.