Okupljene u Klaster Slavonija, pet slavonskih županija, Virovitičko-podravska, Požeško-slavonska, Brodsko-posavska, Osječko-baranjska i Vukovarsko srijemske, nastavljaju s intenzivnom promidžbom Slavonije kao atraktivne turističke destinacije. Tako su direktori pet županijskih turističkih zajednica prvi put u Zagrebu jučer zajednički predstavili Slavoniju, novi turistički hit.
Promocija ljepote i turističku ponude regije, pod simboličnim nazivom „Divani“, održana je u vinoteci Kavane Procaffe uz vrhunska slavonska vina i najfinija jela koja potpisuje iločki hotel Dunav, prvi nositelj Michelinove preporuke u tom dijelu Hrvatske.
„Ovo je snažan i konkretan iskorak u promociji i prezentaciji Slavonije kao turističke destinacije Hrvatske. Sporazumom o suradnji na kreiranju i promociji turističkog brenda „Slavonija“, kojega su prošle godine potpisali svih pet županijskih turističkih zajednica, Hrvatska turistička zajednica i Ministarstvo turizma, utvrdili smo okvire i aktivnosti kojima želimo ostvariti konačni cilj – razvoj proizvoda i promociju kao generatora povećanja turističkih rezultata. Nitko od potpisnika taj cilj ne može ostvariti sam i stoga zajedništvo u spremnosti da ostvarimo sve ono što Slavonija u turizmu može, ključan je faktor uspjeha”, istaknula je Rujana Bušić Srpak, direktorica TZ Vukovarsko srijemske i koordinatorica Klastera Slavonija.
Puno je toga, kazala je, čime se Slavonija svijetu može pohvaliti, a kako je riječ o novom pristupu promociji, prvi je korak bio izrada strateškog marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja za razdoblje 2019. – 2025., koji će uskoro na usvajanje, iz tiska je ove godine izišla brošura Slavonija, a zajednički nastupi na sajmovima i posebnim prezentacijama već su dali prve rezultate.