Tvrtka Kaufland u vrijeme Božića organizirala je humanitarnu akciju “Djela, a ne riječi, zajednicu usreći”, kojom prilikom je lokalnim udrugama donirala pet tisuća kuna. U Vinkovcima je taj novac pripao Društvu naša djeca, iz kojeg zahvaljuju i građanima na glasovima i Kauflandu na povjerenju. “Moram naglasiti da ćemo novac utrošiti na nešto korisno, no još moramo odlučiti na što točno, jer imamo dosta projekata i programa koje radimo s djecom. Dio će sigurno otići za potrebe naše igraonice ARTinčica u vinkovačkoj bolnici, dok ćemo ostatak rasporediti gdje je najviše potrebno”, ističe predsjednica društva Helena Crnjak. Društvo Naša djeca Vinkovci od 1999. godine na dječjem odjelu Opće bolnice Vinkovci provodi akciju “Za osmijeh djeteta u bolnici”, koju su iste godine na području Republike Hrvatske pod pokroviteljstvom UNICEF-ova ureda za Hrvatsku, započeli Savez Društava Naša djeca Hrvatske, Hrvatsko društvo za socijalnu i preventivnu pedijatriju, te Hrvatska udruga medicinskih sestara- pedijatrijska sekcija. Cilj ovog programa je humanizacija bolničkog liječenja djece, skraćivanje boravka djece u bolnici i oplemenjivanje prostora u bolnici u kojem borave djeca. Aktivnosti su se do 2008. godine odvijale u dnevnom boravku na dječjem odjelu, a od 2008. godine uspjeli su dobiti prostor za igraonicu koju su nazvali ARTinčica, a koja je izvan dječjeg odjela i u kojoj se djeca osjećaju puno ugodnije i opuštenije. Inače, ovaj trgovački lanac ovom je prilikom lokalnim udrugama i organizacijama u hrvatskim gradovima sveukupno donirao gotovo 200.000 kuna. “U naše društveno odgovorne projekte odlučili smo uključiti i naše zaposlenike jer smo u prošlim akcijama vidjeli da ih veseli kada dobiju priliku učiniti nešto dobro. Stoga smo ovoga puta odlučili provesti projekt koji je poseban za svaku našu poslovnicu, a opet se istovremeno provodi u cijeloj Hrvatskoj. Naši su zaposlenici predložili udruge ili organizacije kojima bi htjeli pomoći. U svakoj poslovnici ponudili smo 3 udruge na izbor, a kupci su pomoću glasačkog listića na blagajni od 6. do 24. prosinca mogli glasovati za svog favorita u svome gradu”, pojašnjava voditeljica Korporativnih komunikacija u Kauflandu Marija Franić.