Koronavirus ostavila je svoj trag i na domaće proizvode i proizvođače, a kako bi prestanak rada gradske tržnice protekao što bezbolnije, Mario Kokaj napravio je Facebook grupu koja za cilj ima okupiti proizvođače Vukovarsko-srijemske županije kako bi se u doba koronavirusa mogli spasiti njihovi proizvodi
Početkom tjedna gradonačelnik Vinkovaca Ivan Bosančić održao je tiskovnu konferenciju vezanu uz Preventivne mjere Grada Vinkovaca za sprečavanje širenja virusa COVID-19 na području grada.
“Dobro je što trenutno u gradu nema zaraženih osoba i stoga smatramo kako je potrebno odraditi sve pripremne radnje kako nas ne bi iznenadio i taj slučaj. Nije nerealno očekivati da i kod nas doći virus i zato smo donijeli određene odluke i organizirali timove koji će biti na raspolaganju građanima i gospodarstvenicima”, rekao je tada Bosančić.
Jedna od odluka koja je građanima posebno zapela za oko bila je ona da do daljnjeg s radom prestaje i gradska tržnica. Iako su mnogi iskazali negodovanje u strahu da će neko vrijeme biti zakinuti za svoje omiljene domaće proizvode, domišljati građani našli su rješenje i za ovu situaciju. Naime, Vinkovčanin Mario Kokaj oformio je posebnu Facebook grupu pod nazivom „Online tržnica Vukovarsko-srijemske županije“ te tako objedinio sve proizvođače naše županije kojima je pomoć u ovim trenutcima najpotrebnija.
„Grupa je napravljena s nakanom da proizvođači imaju gdje ostaviti podatke o svojim proizvodima uz cijenu te kontakt telefon, kako bi se u doba koronavirusa mogli susretati, barem online, prodavači i kupci kao što su se u stvarnosti susretali na tržnici srijedom i subotom prije ove pošasti. Grupa je izvrsno prihvaćena i već do sada imamo preko tisuću članova, a taj broj stalno raste čime smo i sami ugodno iznenađeni. Ako ovom akcijom uspijemo spasiti bar jedno Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo, onda smo puno napravili“, rekao je Kokaj te u grupu pozvao sve ljude koji imaju povrće, voće, meso, jaja ili bilo kakve druge prehrambene proizvode.
Mario je poznat i kao začetnik nekoliko humanitarnih akcija koje je uspješno proveo poput “Kruh za poslije”, gdje su građani u trgovini, osim za sebe, mogli kupiti još jedan kruh i ostaviti ga u trgovini, a po koji su mogli doći građani u potrebi ili “Jakna za drugoga”, gdje su građani ostavljali jakne koje im ne trebaju, a uzimali ih oni kojima su bile potrebne.