U devetoj godini svoga postojanja, a u iščekivanju jubilarne 10., portal HrTurizam otvara novo poglavlje. Dok većina prelazi s tiska na online, ovaj portal sa sjedištem u Vinkovcima ide u suprotnom smjeru i pokreće HrTurizam Novine. Kako kaže glavni urednik Goran Rihelj, bit će to prvo izdanje turističkih poslovnih vijesti na novinskom papiru.
„Ideja o tiskanom izdanju hrturizam novina nije nova. Bila je u dugoročnom planu od samog pokretanja portala hrturizam, a prve hrturizam novine su trebale izaći 2020. godine u sklopu naše prve konferencije DayOne, no kako je došla pandemija morali smo otkazati konferenciju, pa tako i projekt hrturizam novina. Devet je godina razmaka od prve ideje do njene realizacije. To su čari poduzetništva – nikad ravna crta, nego krivulja puna izazova, uspona i padova. Važno je znati cilj i uporno gurati prema njemu, unatoč svim preprekama. Konzistencija i upornost su ključ uspjeha”, rekao je Rihelj.
Od svoje 16. godine, kaže, novine su za njega bile više od običnog papira – postale su ritual. Uz espresso, a kasnije i miris duhana, to je bilo njegovih “5 minuta” za upijanje informacija, razmišljanje i tiho debatiranje sa samim sobom o temama koje su ga intrigirale.
Informacije nisu samo alat, već ključ osobnog i profesionalnog rasta. Taj proces cjeloživotnog učenja pomaže ostati u toku s događanjima koja oblikuju naš svijet, Hrvatsku i, naravno, turizam, koji je njegova strast i profesija.
„Zato s ponosom najavljujem novu fazu razvoja HrTurizam platforme – ulazak u svijet tiska! Iskorak u print izdanje je prirodni korak naprijed, nastavak naše misije da i dalje budemo glas struke i izvor informacija za sve koji oblikuju budućnost turizma. Hvala svima koji prate, podržavaju i dijele strast prema ovoj industriji. Ovo je za vas – jer turizam se ne događa slučajno, već strateški”, istaknuo je na portalu Rihelj, glavni urednik medijske platforme HrTurizam.
Tema prvog izdanja je: Zašto nema više hotelskih investicija u Hrvatskoj?, dok će tema za 2. izdanje biti održivi turizam i prekomjerni turizam. HrTurizam novine će pokrivati hotelijerstvo, hotelske operacije, digitalizaciju i nove tehnologije, destinacije kao i održivi te strateški razvoj.
Ono što je ključna i važna informacija iz aspekta brendiranja i pozicioniranja je kako distribucija novina ide direktno prema hotelijerima i drugim dionicima u turizmu, sve o njihovom trošku. Jednostavnije, novine će biti na stolu svakog ozbiljnog direktora hotela tj. svih važnih dionika u turizmu.
“Prve poslovne turističke novine u Hrvatskoj (novinski papir) idu u drugom tjednu prosinca na tisak i odmah na direktnu distribuciju na 3.000 adresa diljem Hrvatske. I to s “pečatom” kako su s ponosom i puno truda novine napravljene u najstarijem kontinuirano naseljenom mjestu u Europi u Vinkovcima, našoj Slavoniji”, poručuje.