19 C
Vinkovci
Subota, 24. rujna 2022.

Humanitarni projekt „Svoj za svoga” spojio studente marketinga s OPG-ima

Više od autora

- vl promo-


Tihana Papac
Tihana Papachttps://novosti.hr
tihana.papac@novosti.hr

Projekt „Svoj za svoga” spojio je studente marketinga izravno s OPG-ima na području Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske županije. Promotivnim video uratcima stali su uz obiteljska poljoprivredna gospodarstva u trenutku kada pošast pandemije koronavirusa nije zaobišla i taj važan dio hrvatske proizvodne djelatnosti.

„Ideja je bila pomoći im u poslovanju na način da javnosti predstavimo njihov rad i prilagodbu aktualnoj situaciji. Naglasak je bio na afirmativnoj strani priča koje smo snimili i objavili na našim društvenim mrežama,” naglašava studentica Lucija Živković predstavljajući ovu hvalevrijednu inicijativu.

Zauzvrat, OPG-i su ih darivali simboličnom količinom svojih domaćih proizvoda. Upravo ovdje inicijativa poprima humanitarni karakter jer će svi donirani proizvodi biti usmjereni ka socijalno ugroženim obiteljima do kojih su studenti došli uz kontaktu s Udrugama. Proizvođači sa prostora dvaju susjednih slavonskih županija razgovarali su sa studentima o načinima kako su doskočili trenutnoj zdravstvenoj krizi te pronašli domišljate kanale prodaje i isporuke proizvoda kojima su došli do svojih kupaca.

„Neki su doskočili online prodajom, drugi dostavom na kućnu adresu što se pokazalo brzom i vrlo učinkovitom reakcijom za lokalno područje, a na kraju su zadovoljni i OPG-i i kupci navikli na domaće proizvode,” ističe Lucija.

Prva akcija podjele paketa domaćih proizvoda rezervirana je za ovaj vikend, u povodu nedjelje Caritasa. OPG-ovi koji su zainteresirani za suradnju sa studentima u kojoj bi promovirali proizvodnju, a oni ih zauzvrat donirali autohtonim proizvodima, mogu ih potražiti i kontaktirati putem Facebook stranice Udruga Meta. Dobrodošli su za suradnju i u budućim akcijama, poziva Lucija Živković.

Članovi studenske Udruge META, koja djeluje pri osječkom Ekonomskom fakultetu, povezali su se s malim proizvođačima na sajamskim priredbama i preko društvenih mreža. Korona kriza iznjedrila je dobre inicijative koje će sigurno biti nastavljene i ubuduće.

Povezani članci

- vl promo-

Posljednje objavljeno