Ivan Dejanović nastavnik je Tehničke kulture i Informatike u Osnovnoj školi Ivane Brlić-Mažuranić u Rokovcima-Andrijaševcima, a ujedno je i dobitnik godišnje nagrade Hrvatske zajednice tehničke kulture za izniman doprinos razvoju tehnike.
Najnagrađivaniji je mentor na ovogodišnjoj dodjeli priznanja učenicima i mentorima na području Vukovarsko-srijemske županije. U razgovoru za Vukovarsko-srijemsku županiju ispričao je kako je postigao sve uspjehe, u čemu je tajna i gdje vidi svoje robotičare u budućnosti.
Kako kaže Dejanović, šest učenika je nastupalo na natjecanju mladih tehničara, ujedno i najstarijem natjecanju u Hrvatskoj koje se ove godine održalo 65. puta. Po prvi su put i nastupili na 16. Robokup natjecanju i upisali se kao prva ekipa iz naše županije koja je uopće sudjelovala na ovom natjecanju. „Naši su učenici osvojili zlatnu medalju, odnosno prvo mjesto u kategoriji strujnih krugova i iznimno sam ponosan što mogu reći da su taj uspjeh postigli učenici šestog razreda, iako se strujni krugovi uče tek u 8. razredu što njihov uspjeh čini još većim. Ukupno je nastupilo 20 ekipa iz cijele Hrvatske, a treće smo mjesto zauzeli i u kategoriji programiranje mikrokontrolera”, istaknuo je. Njihov uspjeh privukao je još veći broj učenika robotici pa je od ove godine odlučio raditi i s učenicima do 5. razreda u mlađoj kategoriji Croatian Makers lige. Nakon četiri regionalna kola, bili su prvi u regiji i ostvarili plasman na državno natjecanje koje se zove Superfinale Croatian Makers lige i tu su osvojili prvo mjesto zahvaljujući maksimalnom naporu i znanju učenika.
Učenicima s kojima radi najfascinantniji su mobilni roboti i sve vezano uz njih: upravljanje, testiranje sustava, dijagnostika i način na koji sve to funkcionira. Kad je o robotici riječ, većinom su to dječaci, ali polako im se pridružuju i djevojčice koje se ne bave strogo robotikom nego ostalim disciplinama iz tehničke kulture u kojima se natječu. „Najveći faktor uspjeha je pronaći učenike koji će biti jednako dobri u sva tri dijela, a to se postiže isključivo vježbom jer bez rada jednostavno nema napretka. Robotika i srodna područja nisu dovoljno razvijena na području naše županije, ali učenici koji se požele baviti njome u budućnosti imaju na raspolaganju kvalitetne škole u kojima mogu proširiti svoje znanje, a naši uspjesi i broj učenika koji su pokazali interes za ovom znanstvenom granom svakako doprinosi da robotika postaje puno popularnija u Slavoniji” zaključuje.