U samo jednoj minuti prikazati sve slavonske adute – najnoviji je zadatak mladih kreativaca Davorina Krešića, Darija Hegeduša te Saula Tikvića kao voditelja projekta Moja.hr za Vukovarsko-srijemsku županiju. Sudeći prema njihovim fotografijama koje rado dijele brojni vinkovački portali i stranice, projekt je zasigurno otišao u prave ruke.
“Ne možete vjerovati koliko u Vinkovcima i županiji ima lijepih lokacija”, kaže nam ovaj zaljubljenik u prirodu i fotografiju, na čije ste ime u bespućima interneta barem jednom morali naići. Njegove ambicije pršte u svemu što radi, a ono čega se uhvatio u posljednje vrijeme je multimedijalni projekt Moja.hr čiji je cilj promovirati sve ljepote i običaje Hrvatske. U tom izboru našla se i u naša županija. Saul, njegov sugrađanin Davorin Krešić te Darijo Hegeduš iz Vukovara još jednom će nas podsjetiti u kakvom bogatstvu živimo, a ispred objektiva ovog mladog tima naći će se sve ono što s ponosom želimo pokazati cijelom svijetu. Zahvaljujući njima, to će i ostvariti.
“Otišao sam u Švedsku i radio. Istina je, tamo imaš novca, ali nemaš život. Nema toga da se s nekim vidiš prvi put i da možeš odmah razgovarati kao da se znate tko zna koliko dugo. Nakon šest mjeseci vratio sam se u Vinkovce. Mislim da ne bih mogao živjeti nigdje drugdje nego tu. Ni u Zagrebu. Ovdje prošećeš i obišao si cijeli grad. Nikako ne bih volio otići odavde”, rekao je Saul koji za život zarađuje radom kod mobilnog operatera, a uz to snima, fotogafira, pjeva i svira.
Saul je imao pet godina kada je s roditeljima iz Slovačke doselio u Slavoniju. Danas, 24 godine kasnije, stalno ponavlja kako su Vinkovci najbolji grad na svijetu. Jedino što fali u gradu i županiji, kaže kroz smijeh, je McDonalds, a odlazak mu ne pada napamet.
“Video je ljubav mog života. Volio bih kada bih mogao raditi glazbene spotove i reklame”, ističe Saul kojemu je upravo to bio jedan od glavnih razloga zbog kojega se odlučio uhvatiti u koštac s jednominutnim videom kojim će se natjecati u izboru za najbolju županiju. Naime, pod sloganom “Moj kraj, moja uspomena, moja budućnost“ multimedijalnog projekta Moja.hr kroz koji će Večernji list u suradnji s Ministarstvom turizma i sporta, Hrvatskom turističkom zajednicom te partnerom projekta Hrvatskom radiotelevizijom predstaviti Hrvatsku i njezine županije, uskoro započinju objave reportaža u Večernjaku i na HTV-u. Projekt će predstaviti svih 20 županija te Grad Zagreb i cilj je promovirati svaki kutak Lijepe naše.
“Kroz projekt želimo potaknuti ljude da nam ispričaju zašto vole kraj u kojem žive te da na originalan i kreativan način pokažu – evo zašto je moje mjesto moje. Od toga, uostalom, dolazi i naziv projekta Moja.hr. Po objavi svih reportaža, izabrat ćemo pobjednika, županiju koja je najbolje uspjela predstaviti sve svoje ljepote”, kažu organizatori.
Kako nam je rekao Saul, on i njegov tim obrise scenarija već imaju no još razrađuju kako će uklopiti sve što bi željeli pokazati. Ljudi velikog i toplog srca, domaća hrana spravljena po autohtonoj recepturi, vrhunska vina, ugostiteljski objekti koji rade pod prepoznatljivim logotipom i s propisanom ugostiteljsko-turističkom ponudom, brojne kulturne atrakcije, nematerijalna baština i prekrasna priroda koja spaja slavonsku ravnicu, srijemske brežuljke, šume i rijeke – zaokružena je to slavonska priča koju će ovi vrijedni momci pokušati prikazati na najbolji mogući način i to u samo jednoj minuti. Nije što je naše, al najljepše je – zato u uspjeh uistinu vjerujemo.
“Što je najvažnije, tu su i dobri ljudi. Možda nam nedostaje aktivnosti za mlade, ali meni se sviđa ovaj usporeni način života”, zaključuje Tikvić.