Novi asfalt puši se iz Hebrangove ulice nako 40 godina.
Konačno su svi vozači dočekali asfaltiranje jedne od najprometnijih ulica u gradu koja se osim na stabeno naselje Kolodvor kvarta, naslanja i na Željeznički kolodvor što dovoljno govori o frekventnosti posebno dijela od križanja sa Stračevićevom do skretanja u ulicu Ivana Kukuljevića Sakcinskog što je na kraju i svojevrsni ulaz u grad kako željeznicom, jednako i automobilom.
Ranom zorom, ondje je bio i gradonačelnik Ivan Bosančić zadovoljan, i kao vozač i kao građanin, što se privode kraju radovi u ovom dijelu grada.
“Najviše je, opravdano, bilo negodovanja za ovu, i Zvonarsku ulicu koja slijedi odmah nakon završetka Hebrangove. Danas smo ovdje ne toliko zbog same ceste, jer ona se svakako završava. Želja nam je, naime, urediti dio oko same ceste tako da sada rješavamo ulaze u sporedne dijelove ulice i u konačnici pripremamo završetak s uređenjem pješačke staze tako da i ova ulica bude uređena do kraja”, najavio je vinkovačkiu gradonačelnik uz buku mehanizacije koja radi punom parom.
I ovdje se, naime čekalo na završetak aglomeracije, konkretno u dužini 360 metara, nakon čega se strojevi sele iz ovog dijela grada.
Ostaju ključni detalji za odraditi, a to je Zvonarska ulica, primarna zbog prometa čemu se približavamo uistinu samom kraju radova na aglomeraciji da sve to skupa više završimo, pojašnjava Bosančić razmjere ogromnog komunalnog projekta realiziranog u relativno kratkom dvogodišnjem razdoblju koji je, svjestan je, opravdano izazivao negodovanje sugrađana. Slijedi nam foto finiš i svi mogu odahnuti nakon što završimo i sredimo naše ulice, dodaje.
“Hvala još jednom svima na strpljenju. Jest da je trajalo malo dulje nego što je sve skupa trebalo, ali u konačnici rješili smo jedan veliki gradski problem. Izmijenili smo kompletno infrastrukturu koja je u zemlji i sada duži vremenski period neće biti problema ni s time niti će trebati investirati značajna sredstva”, pojašnjava na kraju ipak zadovoljno.
Naime, nije zanemarivo podsjetiti kako je ova vinkovačka prometnica građena prije više od 40 godina i koliko god kao vozači bili nervozni čekajući njen zavšetak, činjenica je da je ovo bio ozbiljni zahvat koji zahtjeva strpljenje jer su radovi odrađeni i pod zemljom pa je “jednim udarcem rješeno dvije muhe”, kako se volimo narodski izraziti. Sve do sada, svjedočili smo, bila su svojevrsna “krpanja ad hoc?”, kako se gdje pojavi problem odnosno rupa na asfaltu.
“Sigurno negdje od početka osamdesetih, izgradnje i širenja Lapovaca i brojnih zgrada, nije u ovolikoj mjeri investirano u ovaj dio prometne i komunalne infrastrukture grada kakav je bio u zadnje dvije godine. Investirati za to vrijeme u 90 ulica i 200 milijuna kuna u kanalizaciju, ogroman je iznos i danas prava rijetkost da gradovi u kratko vrijeme naprave takav iskorak u vrlo kratkom vremenskom periodu”, zaključuje Bosančić.
I koliko god nam to bilo možda nešto što se podrazumijeva samo po sebi, svima nam je jasno što se dogodi kada nam u stanu, kući ili u ulici pukne cijev. Utoliko je nemjerljiva važnost ovih dvogodišnjih radova čiji kraj je na samom vidiku s obzirom na to da će nas i vremenski poslužiti lijepa kasna jesen pa nema razloga da sve planirano ne bude uskoro privedeno kraju.