Film je adaptacija popularnog kazališnog komada Fredericka Knotta, a Hitchcock je izvorni materijal maksimalno poštivao ne težeći tzv. otvaranju komada u skladu s uobičajenim (stereotipnim) poimanjem filmičnosti, uostalom u samom tekstu mogao je uživati jer je sadržavao jedan od njegovih najomiljenijih motiva – nježno erotičnu plavušu koja je učinila prijestup (u ovom slučaju preljub) i zbog toga mora biti izložena strogom muškom nadzoru, a u ovom slučaju i kazni od strane sofisticirano dominantnog muškarca.
Bivši tenisač Tony Wendice sazna da njegova lijepa i nježna supruga Margo ima ljubavnika. To je pisac kriminalističkih romana Mark Halliday koji im dolazi u posjet. Tony smisli savršen plan koji treba rezultirati njezinim ubojstvom, nakon čega bi naslijedio novac. Angažira sumnjivog tipa s kojim je nekad pohađao koledž da ubije Margo, međutim, ne ide sve po planu.
Nakon velike afirmacije ulogama u filmovima ‘Točno u podne’ Freda Zinnemanna i ‘Mogambo’ Johna Forda, prelijepa i sofisticirana Grace Kelly snimila je tri filma zaredom s Alfredom Hitchockom, od kojih je prvi bio ‘Nazovi M radi ubojstva’ (druga dva su Prozor u dvorište i Drž’te lopova). Iako je Kelly savršena u ulozi nježne, ranjive i nedužne žrtve, filmom ipak dominira briljantni Ray Milland, najpoznatiji po Oscarom nagrađenoj glavnoj ulozi u klasičnom filmu Billyja Wildera ‘Izgubljeni vikend’, koji je superiorno utjelovio superinteligentnog i šarmantnog negativca koji je uvijek bar korak ispred mogućih oponenata. Izvrstan je i veteran John Williams u ulozi inspektora.