19 C
Vinkovci
Četvrtak, 28. ožujka 2024.

Novi Paraf. Novi singl. Novi Berlin

Više od autora

- vl promo-

Foto: Nikica Petković

Sasvim u skladu s vlastitim karijernim zakonitostima, Paraf se u paralelnim ekspresijama javlja kroz različite formate. Tako će bazična četveročlana postava odsvirati poneki nastup, ona šira formacija čeka reizdanje albuma “Izleti” u povodu 40. obljetnice originalne objave, dok će koncertni, osmočlani team ući u studio i snimiti novi singl.

Transformacija koncertne postave koja je objedinila članove dosadašnjih formacija s pojačanjima s riječke rock-scene tako je sada postao Paraf za zlatno doba u sastavu: Vim Cola (vokal), Iva Močibob (vokal), Valter Kocijančić (gitara, vokal), Zdravko Čabrijan (bas, vokal), Raul Varljen (klavijature), Vlado Simcich Vava (gitara), Deni Šesnić (gitara), Alen Tibljaš (bubanj). Njihov novi singl zove se “Novi Berlin” i označava svježi kreativni iskorak banda, dvije godine nakon povratničkog singla “Bez lica”. U međuvremenu je objavljen mashup-singl “Misli” i reworked verzija pjesme “Bez lica” koju je napravio riječki duet The Siids.

“Novi Berlin” razotkriva novi Paraf, posve u doticaju sa suvremenim glazbenim dosezima zadržavajujući autohnost ne samo od drugih, nego i od sebe samih, kao što su to radili tijekom cijele karijere. Od intenzivnog i razornog definiranja raznih scena tijekom osamdesetih preko hiatusa dugog više od tri desetljeća do novodobnih glazbenih promišljanja, bogatih diskografskih reizdanja i spektakularnih koncerata, Paraf i dalje iskazuje svoju dominaciju na regionalnom umjetničkom Panetonu.


Efektan i inovativan videospot grafički je uobličio je likovni umjetnik Damir Šegota, a o nastanku spota kaže: “Ovo je moj dug muzičkoj punk sceni Rijeke osamdesetih godina prošlog stoljeća čiji sam bio sudionik. Upravo zato se u prvom kadru spota pojavljuje pismo s portretima članova benda kao osnovni lajtmotiv cijele radnje, pismo koje putuje kroz vrijeme (od osamdesetih do danas). Vrlo bitan čovjek u mom razmišljanju o realizaciji spota bio je i Nikica Petković, jedan od važnijih  foto kroničara alternativne riječke scene.

Scenarij se sastojao od devet kadrova u kojima su se reflektirale moje mentalne slike doživljene pjesme. Svaki kadar je bio realiziran u skicama koja su bile predtekst za snimanje fotografija, a koje su nakon likovne intervencije služile za konačni izgled fotostripa, a time i cijelog spota. Svaki strip (pa time i fotostrip) ima svoje glavne junake ili junakinje, pa su tako u ovom glavne nositeljice radnje bile Vim Cola i Iva, članice i “frontwomenice” Parafa.”

Redatelj spota Deni Šesnić ističe: “Kako je osnovna tema teksta pjesme moralna podijeljenost koja rezultira općeprihvaćenim sljepilom na ljepotu i etiku, ideja o vizualizaciji potekla je iz crno-bijelog (podijeljenost) fotostripa gdje ručna intervencija crteža aplicirana na fotografiju na neki način pokušava vratiti vrijeme unatrag u neku bolju prostorno-vremensku lokaciju, bježeći od jeftinih računalnih efekata.”

Povezani članci

- vl promo-

Posljednje objavljeno